♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Skjønner ingenting jeg... Er 12 +0 i dag..skal jeg inn hit nå eller når jeg er 12+1??? Hvorfor så vanskelig.? hehe
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Tror nok du må vente helt til i morgen... Du går over til 2.tri når du er 12 + 1......
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hihihi det stusset jeg på også, når jeg skulle over hit. For 1 trim er til og med 11+6 og 2 trim er fra 12+1. Så hva skjedde med 12+0???? Limbo? Ingenmannsland? Overgangsfase?? Kom over hit - mye moro'ere her :-D
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Skulle nesten tro at man gikk over når man er 12+0...men starter litt tidlig, gjør vel ikke noe... hehe Får lage et stort nr i morgen da...hehe
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Velkommen inn. Koselig å se de jeg har vært sammen med på 1 trimester kommer over. Vært her i 2 uker jeg, ikke så mye innom her som jeg var på 1 tr. Føler tiden går litt forterer når jeg ikke er her så mye. :-D Har også lurt på den derre 12+0, he he Klem
kokosyklus Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Vi sier at du tilhører her vi! Artigere det enn å gå til bake til 1.tri en dag til:) Hellu! Hjertelig velkommen!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Velkommen hit uansett!!! og det kan jo hende at du har hørt til her en stund, det kan jo hende at du blir flyttet frem på ordinær UL,men det får du jo ikke vite før da.....hihihihi,jeg ble selv flyttet 1 uke frem så jeg var egentlig 1 uke for lenge på 1 trimester, å jeg som lengtet etter 2 trimester!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 hehe...takk jenter...=oD Artig å høre... Tusen takk....Men vil også lage stort nr....hehe...har vel kanskje gjort det alt...=oD Skorpion73*gutt17.12.07*: I mitt tillfelle ville jeg nok bli satt tilbake...For har tempet så enten er jeg 12+0 eller 11+4... Skal til tidlig UL neste uke så da får vi jo vite det da...=oD... Håper tiden går fort fremover...
Labambie Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Hei BabyCakes! Husker deg fra 1.trimester jeg.. Koselig å se deg her! Vi får slenge oss sammen vi som er litt i gråsonen enda.. Hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 hehe..ja, får gjøre det...=oD Artig å se flere fra 1 tri her ja...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Slo meg på målstreken der.hehe Prøver å smøre meg med tålmodighet helt til i morgen, men måtte jo inn og "snoke" litt. Er 12+0 imorgen, orker ikke vente en dag lenger;o) selv om 1.trimester gikk veldig fort.
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2007 hehe... Ja du får slå deg sammen med "oss"...=oD
Gjest Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei ) Jøye meg som tiden flyyyyyyr ) Allerede 2 tri på deg! Er det ikke herlig! På tross av de problemene du har hatt så langt, håper jeg 2 tri blir bedre for deg. Jeg synes dagene går litt mer av seg selv nå, tenker ikke så mye på gravditeten. Men har en liten tulle som minner meg titt og ofte på at hun er her! Herlig! Har begynt å tenke på miniMinnis 2 års dag, som er om 1 mnd. Er ellers opptatt med husinnflytting og barnehagetilpassing neste uke. Har hatt en uke ferie hos venner i nærheten av London, travelt og slitsomt for en gravid kropp, men veldig gøy ) Håper det går bra med alle dere, og at du trives på jobben ) Har du noen studieplaner for høsten....må spørre da....;o) Klem fra...
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2007 Haalllaaaaa....=oD Ja, tiden flyr nå...Plutselig var jeg her... Ja, håper ting bedrer seg... Trives ikke så veldig med jobben, jeg synes jeg jobber for mye...Burde egentlig ikke syte, men etter 3 år uten jobbing så det tar på..I tillegg så står jeg hele dagen...Sitter min. halv time, og det er lunsjen... Har mye å gjøre du fremover=o)...Ikke jeg... hehe... men blir nok det etterhvert...Håper det går bra med barnehagetilpassing...Gikk kjempe greit med gutten min da han staret...over et år siden nå, men likevel, husker det ennå=o) Han vokste så mye...Ferie hørtes deilig ut...=o) Nei, kom ikke inn på sykepleien... så får prøve igjen om noen år...Må nok jobbe sånn at jeg får perm.penger... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå