Gå til innhold

Dårlig service hos Skoringen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fant jeg meg et par fine, svarte Adidas joggesko i 70%-hylla hos skoringen. Det var det eneste paret som var igjen, og jeg ble fornøyd da de passet. Da jeg kom til kassa og skulle betale, ba hun om en høyere sum enn jeg hadde forventet, og jeg opplyste om at jeg fant de i hylla med 70%. Ekspeditrisen mente de var til 50%, og pekte hvor hun mente de hadde stått. Der fantes det ingen flere slike sko, og dette var tydeligvis det siste paret de hadde igjen i butikken. Jeg ble litt snurt, og lot være å kjøpe skoene. Uansett om de tidligere hadde vært til 50%, synes jeg godt hun kunne solgt de til 70% siden det var det aller siste paret. Skillet var kun 80 kr, så det var ikke noe stort beløp, men for meg ble det liksom prinsippet her.

Ble litt irritert på hele saken. Ville jo kjøpe skoene nettopp fordi de var så billige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det skulle være at de feil plassert da du fant de så skulle du hatt de til 70% synes jeg.

Selv ble jeg skikkelig irritert på Lindex her om dagen. Sto stor plakat utenfor "halv pris av rød pris".

Plukket med meg en grei bunke til lillegutt, men da jeg kom i kassa fikk jeg beskjed om at det gjelt ikke barnetøy for det var allerede nedsatt ytterligere...

Da bare gikk jeg.

Hadde lyst til å krangle, men orket ikke.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Det syns jeg var dårlig.

De sto på feil plass og det er ikke din feil - de sto på 70% for din del og da skulle du hatt de for det.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil nå så skulle du ha fått dem for 70% avslag ifølge forbrukerkjøpsloven, hvis de ikke var priset med riktig pris.

Da Living åpnet var vi på jakt etter en sovesofa, fant en super der og den var priset til 8000 kr. Da vi løftet på putene for å se på madrass og slikt, fant vi en annen prislapp der det stod 6000. Vi fikk den for 6000, men de var raske med å fjerne alle spor av den prisen, hehe!

Skrevet

De beste varene etter min mening var det ordinær salg på, ikke 70% og det syns jeg rett og slett er for dårlig.

Vet de på noen butikker har bedre utvalg, og jeg lurer jo på hvorfor de ikke kan sette ned alle sommerskoene? Nå kommer jo høst og vinterskoene og de skal jo også ha plass!

Skrevet

Hadde det vært den butikken jeg jobbet i, det var slutten av salget og siste paret, så hadde jeg selvfølgelig gitt deg 70%

MEN når det er salg, kan man som butikkansatt bli rimelig kei av folk som påstår både det ene og det andre, folk flytter over prislapper og kommer nyheter som de påstår hang på 70% etc.... Så kan hende hun du handlet hos hadde hatt en del sånne kunder før deg, men allikevel....

Folk som handler på salg, er en egen rase mener nå jeg. Krever mest og skal betale minst!! Gjelder selvfølgelig ikke alle da, og ja, jeg handler på salg selv innimellom.

Skrevet

devil in dark.... butikkene setter ned varene til den prisen man tror man får solgt det for. Det er absolutt siste rest eller veldig ukurante varer som havner på 70%. Kan jo ikke regne med at ALT kommer på 70% med en gang!

Hos oss er det kun gamle varer som havner på 70, altså fjorårets eller eldre, eller hvis ting er helt umulig å få solgt. Utrolig hva folk kjøper når det er salg....

Men irriterende når varer er feilmerket, misvisende plakater osv!!!

Skrevet

"Folk som handler på salg, er en egen rase mener nå jeg. Krever mest og skal betale minst!! Gjelder selvfølgelig ikke alle da, og ja, jeg handler på salg selv innimellom."

Den er jeg helt enig i!! Også hamstrer de såååå utrolig mye!!

Skikkelig irriterende til tider for oss "normale" som kunne tenkt seg noe på salg en gang i blandt også er det ALLTID utsolgt.

Slikt som det dyne, pute og dynetrekk tilbudet på Kid nå, ble utsolgt på dagen nesten over hele Oslo...

Stakkars meg fikk jo ikke sjansen til å se på utvalget engang...hehehe!!

Skrevet

De dynene på Kid er noe herk og de er ikke av god kvalitet. Har gitt våre bort til noen som skulle ha de på hytten.

Sengesettene er jo ok kvalitet, men jeg foretrekker og legge litt mer penger i en dyne enn de her altså. Vær bare glad de var utsolgt!

Skrevet

Ja, jeg er i grunnen enig med deg. Jeg er ikke av de som hamstrer på salg, men kikket tilfeldigvis innom skobutikken, og fant skoa som jeg likte. Ingen varer på Skoringen var priset ned, så man måtte gå ut fra salgslappene ved hyllene. Er selvfølgelig klar over at enkelte folk flytter på varer og priser (har selv jobbet i butikk), og jeg hadde ikke sagt noe dersom det sto flere av samme skoene et annet sted. Men damen i butikken fant ikke flere slike sko, og jeg måtte bare tro på henne da....

Skrevet

Så de dynene var dårlig, kan vel ikke forvente kvalitet til den prisen!

Ja, ja, jeg er heller sånn at dyner og puter kjøper jeg billig og bytter ut ofte. Da "slipper" jeg midden, hehe, skulle nesten gjort det med madrasser også...men de koster jo litt mer og ikke like praktisk å bytte ut ofte... = /

Skrevet

Midd?? Ja, men har du hørt om og lufte dyner og puter ofte når det er vinter og kulde? da drepes midden og i tillegg kan man putte dyne og pute i fryseren om sommeren.

Vi har gåsedynsdyner så om vi skulle ha byttet dem ofte så hadde vi brukt masse penger på dyner og puter gjennom året.

Dessuten kan man jo rense dyner som er av en viss kvalitet!

Skrevet

Jo, jo, vet man kan gjøre alt det. Men hvorfor så mye ekstra arbeid, når man bare kan kjøpe nytt ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...