Gå til innhold

Reb`s dom kom i dag.Vært hos dyrlegen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ble det bestilt time, og mann og ulvedyret dro avgårde i formiddag.

Kom tilbake med følgende beskjed:

Ulvedyret er i fin form! Han var bare deprimert fordi vi hadde vært borte fra han så lenge.

Hjertet er sterkt som på en 8 årig hund. Hun gav han 3 år mer å leve (han er 13,5), og sier at depresjonen gjorde at han "så" syk ut. Sist hun så han, da svigerfar tok han med dit,så logret han ikke engang med halen.Det gjør han jo nå.

=)

Han har problemer som eldre hunder får; vondt for å gå,ser ikke så godt og hørselen er laber (jeg trodde han var døv,men det sa de han ikke er).

Han har ørebetennelse. Stakkars.Så det skal behandles.

Han har "cataracs" (aner ikke hva det heter på norsk), men det er vanlig,og noen operasjon er ikke anbefalt på en så gammel hund. (han ser mao ikke så godt).

Så vi får ha Reb sammen oss lengre =)

Hver natt sover han ved siden av oss,på gulvet. Han logrer oftere og oftere med halen sin.

Så depresjoner kan nok gjøre like mye skade hos dyr som hos mennesker.

Han vet visst vi er her for godt denne gangen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Og så hyggelig at du stikker innom oss! Håper det er bra med dere, og at dere etterhvert finner igjen tingene deres... Noe av det værste med flytting er at man ofte må lete veldig etter ting som har fått ny plass, eller som ikke er pakket opp enda.... Og så når man forlengst har gitt opp, og kanskje kjøpt ny, jo da! da dukker det gamle eksemplaret opp - ofte på et helt utrolig sted....

Skrevet

Ja,jeg leiter meg ihjel etter ting jeg savner! =)

Jeg sneik meg inn her i går...la inn en tråd da ;o)

Vi bor fremdeles oppå svigerforeldrene, men de har blitt lovet en leilighet 1.september, så da skal vi hjelpe dem med flytting. Først da kan jeg pakke ut alt mitt. (er ganske fullt her)

Ellers går det kjempefint!!

Litt fortvila i går,for da kom det brev fra husverten med sjekken av det som "er igjen" av depositumet....de tok 275 dollar fra det!! For 11 timers rengjøring,2 hull i veggen og div annet som er fullstendig på jordet. Jeg er utrolig skuffet over dem.

To av de eldste ungene mine avsluttet jobben, og jeg VET det ikke gjensto 11 timer med rengjøring.

Synes det er frekt!

15 dollar per time tok de.

Skal skrive brev til dem. Det der var utrolig!

Fikk ikke noen renter heller. Etter 3 års leie...

Men men.Kan nok se langt etter de dollarene. Skal klare meg fint uten, men jeg skal si fra til dem at det var feil av dem. Blandt annet listet de opp som "ekstra jobb" at vi la igjen ringeklokka! (!!)

Det fantes ikke ringeklokke da vi flyttet inn,så vi kjøpte ei. Og lot den være igjen. Men det var "feil"...

Men ellers er alt bare bra her =)

Skrevet

Her hjemme er det helt grei lovgivning på at leietaker skal ha rentene av depositumskontoen, er det ikke slik i USA?

Forbasket med de pengene de har trukket fra dep, da, men vanlig taktikk fra sleske utleiere, er jeg redd. Jeg leide i sin tid en leilighet med 12 000 i depositum, og da jeg flyttet trakk advokat-fjotten fra 5 000 fra dep'et fordi jeg ikke hadde sagt fra tidligere (sa fra da jeg flyttet i juni) om en blemme i gulvbelegget på badet. Jeg hadde oppdaget blemmen et par mnd tidligere. Og så måtte jeg betale utskiftingen av et utgammelt gulvbelegg som i utg. punktet ikke engang var egnet på baderom! Drit og dra - men jeg varslet den faste håndverkeren hans (en nær bekjent av meg) om hele historien og ba ham om å i alle fall ta seg skikkelig betalt for det han gjorde for advokat-dusten.

Men jeg slapp heldigvis all rengjøring, jeg da.... Fordi jeg inngikk en privat avtale med den som overtok leiligheten etter meg....

Skrevet

Så flott at du tok en tur innom, du har vært savnet:-)

Stor klem...............

Skrevet

Kakao, da har jeg sjekket litt.

De kan kun ta seg betalt for rengjøring dersom det var skikkelig skittent pga uvørent bruk av leiligheten!

Og det var det ikke.

Må nok skrive langt brev til dem i kveld, sånn at jeg får sove i natt.

=)

Tar innover meg sånt,jeg....iallefall når jeg vet at det er urettferdighet ute og går. Kan ikke fordra grådighet!! hrmf!

Skrevet

HEI!!!!!!! Du er dypt savnet, godt å se deg innom!

Gladnyheter tar vi imot med takk!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...