Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 jeg er sladrevennen hennes men har ikke fått noe melding enda... noen andre som har hørt noe eller vet når keisersnittet skulle være? jaja hun ligger vel og koser med babyen sin og har glemt hele bim hun =)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Sikkert.................Kan ha blitt utsatt og da... det er jo sykehusene flinketil pga av haste ting.
Athina' Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg har vært spent og holdt utkikke etter deg i dag jeg også Sauen. Men regner med du er kjapt ute når du hører noe :-) OG ialledagerhunkandaikkeglenmmeosspåbimdah! *puster lettere sjokkert* :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 hunskrev at du skulle holde oss oppdatert sauen så tror nok d får vite det først;)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 candycupps fikk ei lita jenta kl.13.59 idag
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 celina: å? hehe har ikke fått melding enda.. vært litt bekymret for at jeg har trykket feil nummer eller noe på melding til henne...
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 broren min e kompis me samboeren hennes så har fått vita igjennom han fikk tilogme bilde av hu litla, kjempe kjønne jenta.. har også vekt å lengde på Hannah (babyen), men siden du e sladre vennen så kan du få rope d høyt ut men hu e nok veldig opptatt av babyen nå ja )
Gjest Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 har laget en tråd på det, men har ikke fått noe melding enda, kanskje hun har feil nummer eller rett og slett er opptatt =) vet ikke om hun vil avsløre mål selv eller hva, vet du noe om det? hvis ikke får jeg bare vente i spenning på melding =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå