Patetica fåkksi Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Det er tydeligvis noe man absolutt ikke burde gjöre!! -?
eirin20 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 var ute senest på lørdag (er i uke 30) og det var kjempe artig! Danset litt, møtte venner og koste meg! Kjæresten var også med;) Var ikke noe problem for meg i allefall! Men neste gang skal jeg ta på meg bedre sko:P hehe Ingen som nektet meg inngang, selv om jeg er synlig gravid. Drakk ikke altså
Patetica fåkksi Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg var ogsaa ute i helga og jeg er 35 uker, hadde det morro jeg, men de fleste mener visst at man ikke burde gjöre det, "tenk paa babyen naa", med pekefinger. Ble bare inspirert av et innlegg paa Din Baby, der nesten alle mener at man burde tenke seg om.
*1+1=2 små* Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 var ute i går jeg, drakk ikke og satt ved baren og prata med folk! Hadde med sambo og vi kosa oss! Man må bare være litt obs på at man ikke blir dulta for hardt i magen, men jeg er da ikke syk og farlig for andre, at noen skal bestemme over meg.
Ikkelektuell Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Smak og behag, mener jeg. Jeg var ute ganske sent i svangerskapet, men da folk begynte å bli fulle så følte jeg meg faktisk utrygg (og jeg er ikke av den lettskremte sorten), så da gikk jeg hjem. Men jeg kjenner dem som har vært på disco i åttende måned, og er det greit for dem er det greit for meg. Jeg hadde imidlertid latt være. Men så er jeg heller ingen danseløve. *knegg*
marianne ogiselin Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 hei jeg er i uke 30 å jeg var en liten tur i går, det var mye folk men gikk hjem ganske tidlig, så for meg gjør det ingen ting
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Bruker også å være ute, er jo sosialt og fin måte å treffe venner på synes jeg:) Men er et par ganger jeg har vært litt uroli, spesielt dersom det blir slåsskamper, da drar jeg hjem:P
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Synes ikke det gjør så mye jeg... Så lenge man ikke drikker eller oppholder seg i et røykfullt rom. Man må da få være sosial og ha det gøy selvom man er gravid vel???
Gjest Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 selv om man er gravid kan man jo dra ut med vennene sine. jeg var på bygdefest å rista på magen nå på lørdag, jeg:) 29 uker på vei, tjukk og god! å dra på fest er ikke det samme som å drikke alkohol, må du huske på
amandita Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Jeg har fått dilla på 'Uten' (alkofri øl), eller lettøl og lign. Får noen blikk over ølglasset mitt da, ja.. Puh! Eller om jeg bare drikker tonic m/sitron og is, som er knallgodt. Grrr.. Men, nu er det slutt på offentlige 'opptredener', har termin i dag...!!!!, og klarer ikke bevege så mye liksom.. Tålmod brukt opp for leeengee siden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå