Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Gutten min på tre fire uker. Vil bare ligge på magen. Blir så fortvilet over dette. han sovner absolutt ikke på ryggen. På natten ligger han på siden inntil meg og på dagen lar jeg han ligge på magen med tilsyn. Blir helt stressa av det og han sover ikke godt. Har noen tips? skulle ønske han kunne sove godt på ryggen. Blir ikke mye søvn på hverken han eller meg nå.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Vår minste har sovet på magen nesten fra fødselen. Ihvertfall de gangene han skal sove skikkelig. Og da passer jeg bare bedre på. Det er først nå de siste ukene (3,5 mnd) at han har begynt å sove lenge og godt på ryggen også. Men stort sett ligger han på siden eller magen. Det kan være at det kommer etterhvert, slik som hos yngste her...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Ja håper det. Allerede på sykehuset sov gutten min på magen. Da var det en jordmor som la han sånn. Så tenkte det var greit, var på dagen. Da roet han seg med en gang og sov lenge. Er så dumt at dette ikke anbefales for ser at han sover mye bedre på magen. På ryggen driver han bare å fekter og spreller og greier ikke å roe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå