♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Blir sprø bare ved tanken..meeeen imorgen får jeg besøk så jeg må vel frem med vaskebøtta å støvsuger ikveld...etteeeeeeeeeer hotell cæsar:P D er viktigere:D Hihi:) Begynner å bli fremtung her, så godt med alle ting som er unnagjort før bebi kommer:) Å guri-malla d er en stor gul rund glødende sak på himmel'n...hva er d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå