Patetica fåkksi Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Herregud og jesus kristus du kan da ikke dra UT naar du er gravid!! Som jeg spurte paa Skravle, maa man lenke seg til hjemmet og strikking fra 4 mnd, eller kan man gjöre det man föler man er i form til aa gjöre? Jeg var ute i helga med min 8 mnd. mage og hadde det morro jeg.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Var ute på pub jeg også, flere ganger i det første sv.skapet, svingte rockefot'n og drakk muncholm ) ps. har du ikke Å på tastaturet....hmmm ? )
Patetica fåkksi Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Nei jeg bestilte et tastatur uten norske bokstaver. Saa det aa dra ut er synonymt med aa drikke alkohol?
Patetica fåkksi Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 (rockefoten svinger jeg bare ved helt spesielle anledninger forresten..)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Virker slik, ja. Er sånn " å herregud så nå hun ute på bye'n, er ikke hun gravid da"?? Teit, men er man gravid og magen har meldt seg, så skal man enten sitte hjemme, eller kun gå på resturant for å spise.....
Patetica fåkksi Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 ..eller vaske babytöy og pakke sykehusbagen, og aa klage fordi venninnene og sambo/mannen er ute.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Enhver med litt vett mellom øra vet at en ikke skal oppsøke steder med svært høyt lydnivå når en er langt ut i graviditeten! Jaggu bra at dørvakta tok affære og tok hensyn til det stakkars fosteret når ikke mora var oppegående nok til å gjøre det. Om strikking og vasking av babytøy er det eneste alternativet til å gå på et støyende diskotek, har en elendig fantasi!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg for min del hadde ikke orka å dratt ut mens jeg var gravid,men det er fordi jeg ikke tåler fulle, slitsomme folk rundt meg da jeg selv er edru. Det er det verste jeg vet. Jeg hadde nok også følt meg litt utrygg med en stooor mage blant mange fulle folk, man vet jo ikke hva som kan skje. Men hva andre gjør bryr jeg meg fint lite om:))
Dronningen! Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Jeg var ute på byen da jeg var 6 mnd på vei og på konsert med Bryan Adams 4 uker før termin.... BTW. Flisa elsker Bryan!!!
prekæs Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Var også på konsert i 9 mnd. Michael Jackson. Gikk bra det... Tror vel de fleste holder seg unna alkohol selv om de er på byen... eller gjør de ikke det? Har forresten sett en dritings gravid kvinne en gang. Hun hang over disken i en bar her i byen. Et pent syn.
Ikkelektuell Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 *copy+paste* Smak og behag, mener jeg. Jeg var ute ganske sent i svangerskapet, men da folk begynte å bli fulle så følte jeg meg faktisk utrygg (og jeg er ikke av den lettskremte sorten), så da gikk jeg hjem. Men jeg kjenner dem som har vært på disco i åttende måned, og er det greit for dem er det greit for meg. Jeg hadde imidlertid latt være. Men så er jeg heller ingen danseløve. *knegg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå