Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg griner for alt...og da mener eg ALT! enten om det er noe trist el noe morsomt. Til og med når eg lager middag...skjønner ik hvorfor....begynte helt plutselig på søndag.....

har alltid hatt litt problem med depresjoner i perioder, men dette tar kaka!

Klarer ikke "lese" tankene mine heller....tårene bare kommer, og eg husker ikke hva som utløste de....

det er så slitsomt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det, men testet negativt på mandags ettermiddag og fikk mensen senere på kvelden så tviler på det.....

Skrevet

Psykisk sliten? Jeg har det også slik og det kom av mange dødsfall i familien samtidig som min beste vennine brått døde. :( Fikk selv konstantert Pcos for ikke så lenge siden etter å ha prøvd å bli gravid ei god stund. I perioder bare gråter jeg for ALT. Tilogmed når jeg ser været på tv2.. Det er slitsomt men jeg tror det er kroppen sin måte og si at vi er litt slitne på. At det kansje er litt for mye i perioder og det sier litt stopp..

klems

Skrevet

ja det kan jo være det....

har jo hatt en del de siste mnd....først så fikk eg vite i mars at Noah var død..ble 17 uker i magen min...Der ble det mye rot og at og fram og vi fikk begravet han i juni...i mai giftet vi oss. og 6 august begynte mannen min i jobb etter å ha vært sykemeldt siden januar, så plutselig ble eg alene med Lukas hele dagen...og så prøver vi jo å bli gravide......

Huff...burde jo skjønt det selv.....har følt meg helt normal hele tiden...sliten ja, men ikke noe mer...

tusen takk for at du orket å svare meg....

Noe tips til hvordan eg kan bli "bedre"?

vet at det hjelper med avlastning, men sambo pendler på jobb...er borte fra 05 til ca 17.30...så han orker ikke så mye når han kommer hjem + at han kjører taxi annenhver helg...

mamma er dagmamma hele uken...bestevenninna mi har en jente på snart 4 uker så hun kan ikke....

Vet ikke hva eg skal gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...