Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 og jeg som skulle begynne å slanke meg sist uke..ups. Flere her som sliter med å komme i gang? jeg er såå umotivert!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jepp.... Finnes alltid (!) en god anledning for å utsette slankekuren bare (hehe) en uke til.... ) Jeg skal forresten begynne på mandag... ;o)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Ja,jeg og!! hehe skal til spania om en mnd og har 7 kg ekstra her som burde vært borte til da.. men siden det er bare en mnd til så klarer jeg jo ikke det da,og da er også motivasjonen borte.. hvem ser vel forskjell på en kilo fra eller til:P jaja,tvi tvi =)
hønepøne;-) Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 muffins hørtes ikke vondt ut!!! Kom deg ut og gå masse turer, og ta noen øvelser når du kommer inn, da vil du få motivasjon! Lykke til, og kos deg i kveld!!!
Lilly 79 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Hvorfor anonym om det samme på krangle? Muffins er digg:-)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 krangle? jeg krangler aldri,så det er nok noen andre med samme problemet .hehe muffins er digg ja.. jeg har ikke tatt en eneste situps enda..og gutten er snart 7 mnd..huff nei nå må jeg skjerpe meg.på mandag. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå