mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 var jeg hos legen med gullgutten min.Han har litt øreproblemer,så det var bare for å sjekke opp. Samtidig snakket jeg med henne om å fjerne spiralen,når jeg har time hos henne på tirsdag.Har jo tenkt en del på hva hun vil si pga blodprosent og jernlager,men hun sa at det var helt greit,men da måtte hun gi meg jernsprøyter.Greit for meg det.Så fra tirsdag blir jeg en prøver igjen. Gleder meg noe enormt.
Milli Vanilli Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei, det blir jo spennende! Mannen min vil ha nr 4, men jeg er litt skeptisk. Var ganske dårlig under svangerskapene med bekkenløsning.. Så får vi se. Har registrert at du er fra Stavanger. Hvor hen?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg har vært dårlig i begge svangerskapene selv,men ønsker meg så inderlig en liten til. I det andre svangerskapet,stortrivdes jeg,selv om jeg var mye dårlig.Kvalm,litt bekkenløsning,liten blodprosent og slikt. En vet jo aldri om et svangerskap blir likt de andre. Var gravid en gang og mistet og da hadde jeg så mye energi,som jeg ikke kan huske å ha hatt,så det kan sikkert variere mye. Jeg bor på Eiganes,hva med deg da?
Milli Vanilli Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg bor på Austrått i Sandnes, er innflytter. Er opprinnelig fra Bergens-området, men flyttet til Sandnes i 1995 pga ny jobb. Har jo egentlig lyst på en liten til... De er jo herlige! Vi får se; tulla er jo knapt 4 mndr, så vi kan da vente litt før vi bestemmer oss he he
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Gullgutten her er snart 9 mnd,hadde det ikke vært for blodprosent min og jernlagert,hadde vi nok prøvd før,men må jo ta hensyn til helsa også
Maud Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Så spennende og gratulerer med beslutningen. Håper du blir fort gravid og at helsa holder gjennom hele svangerskapet :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2007 *ler* neida reveenka,jeg skal ikke krysse bena jeg Ja,jeg håper også at helse holder gjennom svangerskapet,men tror ikke at jeg kan få noe bedre utgangspunkt uansett,så da er det bare å prøve.Greit når jeg kan få jernsprøyter da,selv om det ikke er noe billig fornøyelse.
Maud Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Ingen av oss er jo garantert god helse gjennom svangerskapet og det høres ut som om du får god oppfølging :-)
Ronja65 Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Lykke til. Så spennende:-) Du får spise en masse jernrik kost i tillegg til jern. En gyllende regel er at man aldrig skal sjekke en gravid for jernlager etter uke 15, da er det som regel kjempelavt på alle. Det viktigste er blodprosenten. Så det er fint at du prøver å få den opp, før du blir gravid:-).
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 17. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2007 Det har legen min og sagt at hvis en tar uti svangerskapet,så vil en ikke få riktig uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå