* 5 om dagen * Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 fikk gjeldsbrevet i dag, det var jo greit, men jeg hadde søkt om forsørgertillegg også, men ikke fått noe svar på det...ikke er det beregnet heller, så virker ikke som det har vært noen utregning på den... men det som er så rart, at jeg fikk jo det i januar, og ingenting har jo forandret seg siden da, ikke anntall barn, ikke forandringer i studien min, holder på med det samme, og inntekta til mannen min er ikke forandret . Så hvorfor får jeg det ikke da?? må jeg søke på nytt, på egen søknad. Jeg hadde forresten sendt med fødselsattetster og på mannen inntekt... Så synes dette er rart..hva mener dere?? og jeg orker ikkke å sitte i tlf med de asså, da sender jeg heller mail....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Samme skjedde med barnefar! Så han har sendt mail, så vi får se hva som skjer. De rota forresten også med forsørgerstipendet hans i vårsemestert nå.
* 5 om dagen * Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 ja, de roter fælt... men nå har jeg sitte og lest nøye igjenom, og de skriver at jeg må sende inn papirer, på mannens inntekt i søknadsperioden, så må vel vente til han får lønnslippen for august, og sende alt inn på nytt... æsj asså, at de ikke kan skrive sånt så en forstår...
~sjiraff~ Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Sen dd e en mail. Jeg sender alltid mail til lånekassa jeg, å ringe er jo et mareritt. Og ved å sende mail har du svaret svart på hvitt ved eventuelle problemer i etterkant.
* 5 om dagen * Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 men de skal jo ha papirer på han, fra den perioden jeg går ved nki, og semesteret starter vel ikke nå før i august? så jeg må nok pent vente, og sende inn på nytt... er bare noe dritt at vi reiser på tur 5 sept, og ikke sikkert jeg får lønnslippen hans før det...og da går det jo langt ut i sept, før jeg får søkt, også er det den behandlingstiden da... jaja...godt jeg ikke trenger pengene da, men synes jeg skal ta de med meg, siden det er stipend, og jeg har krav på de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå