Tamline Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Dette er enkelt - og godt:) 250 g melis 4 ss kakao 1 pk delfiafett (Smeltes) 1 pk rice crispies (frokostblanding) Bland alt i en STOR bolle, sånn at all crispien blir blandet i fyllet. Kan hende det blir litt mye med en hel pakke rice crispies, så ha i litt og litt. Ha alt i en langpanne, trykk det flatt og hardt, legg det kaldt sånn at det stivner. Når det er blitt hardt, kan det skjæres i passe store biter, og fryses ned. Det som er så fantastisk med krispikakene, er at man kan spise dem med en gang de taes ut av fryseren. mmmmgodt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå