Gå til innhold

KRISPIKAKE verdens enkleste kaffebrød!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er enkelt - og godt:)

 

250 g melis

4 ss kakao

1 pk delfiafett (Smeltes)

1 pk rice crispies (frokostblanding)

 

 

Bland alt i en STOR bolle, sånn at all crispien blir blandet i fyllet. Kan hende det blir litt mye med en hel pakke rice crispies, så ha i litt og litt.

 

Ha alt i en langpanne, trykk det flatt og hardt, legg det kaldt sånn at det stivner. Når det er blitt hardt, kan det skjæres i passe store biter, og fryses ned.

 

Det som er så fantastisk med krispikakene, er at man kan spise dem med en gang de taes ut av fryseren. mmmmgodt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...