Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har søkt om foreldrepenger og går av med fødselspermisjon fom 24. aug. Eg har derimot ikke fått noe svar fra nav angående dette. Håpte på et brev i posten hvor det står litt mer informasjon og ikke minst at alt er i orden. Har dere andre som har krav på foreldrepenger fått noe svar på søknaden eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte søknad for 3 mnd siden. Gikk ut i perm for 2 uker siden. Svar i posten i går, så kommer nok om noen uker for deg og.

Skrevet

Jeg søkte for 1,5 mnd siden ca. gikk ut i permisjon nå på lørdag. Har ikke hørt noen ting fra nav....

Men håper virkelig de hadde gidd beskjed om noe ikke var i orden...

Tenkte å ta en tur innom dem i morgen og høre... litt kjekt å vite hva jeg får i permisjons penger i mnd.også...

Skrevet

tusen takk for svar!

da er ikke eg den eneste ser det ut som så da kan eg ta det med ro. de er bare så utrolig trege. veldig kjekt å vite hvor mye, når og sånt men da får vi bare smøre oss med tålmodighet.

Skrevet

cindy..

Kommer ann på om en skal ha 80% eller 100% og om en har fast månedslønn eller ikke...

Jeg skal ha 80% og har ikke fast mnd lønn...derfor vet jeg ikke hva de har kommet frem til at jeg skal få...

Skrevet

Jeg har heller ikke hørt noe enda og går ut i permisjon den 21 august. Har heller ikke hørt noe fra rb.plassen, men det må vel være iorden vel at det ike blir stoppet noe lønn for da sliter vi ass hvis pengene skulle være forsinket. Tenkte jeg kasnkje skulle ringe og høre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...