Tpop Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Noen av dere har sikkert alt vært på ul og fått sånn vekstettellerannet. Når jeg leser innlegg hvor de har fått regnet ut hvor stor bebisen blir sånn omtrent så står det som regel også da, at det kan være 400-500g + - . Og noen får bebier som er enda mer eller mindre enn det som ble antatt ved ul. Når man leser innlegg om de som har et barn i seteleie så blir ikke dette tatt opp? Så hvis du da får regnet ut at bebisen er rundt 4000g, så kan det jo hende at den er 4500! Jeg tenker på dette, da forrigemann var 4060 og jeg har en nå som ligger i tverrleie enn så lenge, og tanken på å føde i seteleie klarer jeg ikke. Jeg kommer ikke til å stole i det hele tatt på den beregningen som blir foretatt og kjenner også flere selv hvor de har tatt helt feil av vekta og da dreier det seg om mer enn 400g. Skal på ul på onsdag og er 36+4 i dag, men jeg gruer meg til om han fortsatt ligger slikt til som han har gjort over lang tid nå. For da kommer jeg til å få fødselsangst også!!
-83. oktob.baby Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei. Skjønner hva du mener. Jeg er 33 + 4. Min kar ligger også i tverrleie, og har sannsynligvis gjort det for det meste av svangerskapet. Tør og vil ikke tenke så mye på det enda Håper bare han snur seg med hodet ned innen uke 37. Har hørt så mye vondt om utvendig snuing av foster, så tror ikke jeg orker å begi meg ut på det. Så regner med det blir KS på meg dersom han fremdeles ligger i tverrleie i uke 36 og 37. Selv om jeg ikke liker KS heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå