Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 være for å fjerne anonym knappen nå he he he he........... må jo være utrolig irriterende å ha andre anonyme hi`er som svarer på HI innlegget.................................??? Eller så må dere anonyme hi`er gå sammen å finne et system................he he he he he hilsen HI med nick
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jasså... skal du ødelegge selvtilliten hos oss anonyme Hier med det samme eller??? Greit at du tør å stå for dine meninger, men vi som er anonyme er alt for feit, sliter med hygiene og får som regel canesten på blåresept.. skjerp deg.. Hi uten nick.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Ja..det var jeg som skrev det innlegget om følelser for barna, fedre vs mødre...og det går jo omtrent ikke an å få skikkelige svar, fordi noen idiotiske anonyme skal ødelegge. Vurderer å åpne en ny konto her, og legge ut innlegget på nytt med nick slik at ingen kan ødelegge. Er HELT for å fjerne anonymknappen når folk kun er ute etter å ødelegge.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 jeg vurderer også det asså!!! herregud! HI
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 He he forstår at man er nn når man sliter med hygiene....... he he he
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 jA FAEN.. HVA SKAL VI MED DEN HERSENS ANONYMKNAPPEN EGENTLIG.. VI ER JO FEITE ALLE SOM FREMSTÅR SOM ANONYM HER, MEN AT ENKELTE SKAL SI AT VI ER FEIGE LIKER JEG IKKE. HI.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 He he be moderator om å starte en nn klubb hvor dere får utdelt et nr da he he nn 1, nn2 osv osv
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg vil også være med på Hi NN, leken, faa'n altså ikke morro å bli utestengt bare fordi jeg er slank og hygienisk...blææææh Mvh Hi Råddåræva
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Selvfølgelig skal jeg som er den notoriske horebukk og sexatlet også være med på Hi-leken selv om jeg er en usedvanlig herlig og velskapt mann:-) mvh. Hi for faaaen. Dr. Yppert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå