Gå til innhold

Spørsmål til de som bruker minifom. Ang. oppbevaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de av dere som har valgt å bruke minifom for å hjelpe de små med magebesvær/raping o.l.:

Hvordan gjør dere det med tanke på oppbevaring ?

Den skal jo stå i kjøleskap, men for å få best effekt, så må den jo taes før hvert måltid.

Hva da når man skal ut en tur.

Tar dere den med i stellebagen og legger den kaldt når dere kommer hjem igjen ?

Vi er ofte på farten og da kan det gå noen timer før vi er hjemme igjen.

Og hva om natta ? Tulser dere ut på kjøkkenet og henter den eller lar dere den stå på nattbordet ?

Synes det er vanskelig å få gitt alt i mørket jeg...og lett å glemm om natta når man er trøtt..

Pørvde noen dager forrige uke, det hjalp veldig på rapingen, men jeg glemte å gi den innimellom.

Også er det jo dette med at den ikke er anbefalt lenger pga det stoffet som er i den.. parebener eller hva det var...

Men.. hvordan oppbevarer dere minifom når dere er ute osv.. ?

Takk for svar !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det i kjøleskapet til vanlig.

Tok den med på tur, så da fikk den ofte noen timer utenfor kjøleskapet, men puttet den tilbake i kjøleskapet når vi kom hjem.

Om natta var jeg på kjøkkenet alikavel og laget mme, så da hentet jeg likså godt minifom i kjøleskapet.

Minifom hjalp godt på mini. Holdt smertene ganske i sjakk. Jeg tenker så her. Minifom ble liksom det beste av to vondter. Kan umulig være bra for småen å leve i et smerte h****** heller. I tillegg er Minifom et produkt som har vært på markedet i over 30 år, så det er vel utprøvd på mennesker. Om det var bevist at det var direkte farlig så hadde det blitt tatt av markedet for lenge siden.

En annen ting er at det er frarådet ukritisk bruk av produktet. Om man bruker minifom en periode for å komme over den verste kolikk kneiken så vil jeg kalle det kritisk bruk. Så da er det helt greit å bruke Minifom.

Noe annet ville vært å bruke det i 5-6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...