Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Har seg sånn at han har bodd med stemor til eldstemann nå i 3 år. I 3 år har hun så godt som tatt seg av ALT når dem har hatt han (annenhver uke) For noen mnd'er tilbake så flyttet hun ut, men flyttet tilbake etter 1 mnd. Da begynte dem å planlegge unger og hele pakka For 3 uker siden var dem på ferie, da "dumpa" han henne ved å si han ikke elsket henne mere blabla... ANYWAYS..... Nå er ikke dem på talefot, og eldstemann har en skikkelig reaksjon på dette. Han er kjempe sinna, griner og veeeeldig frustrert. Jeg ga beskjed til x'en min om dette i går, da xstemor hadde han noen timer og han hyyyyylgrein når han ikke kunne være med henne mere. I dag kom jeg i bhg for å hente gutta, da jeg ble tatt til sides for dem var bekymra for eldstemann. Dem sa han var en HELT annen gutt etter han kom igjen fra ferie. Hadde tatt kvelertak på en annen unge i går, slår, hyler osv. Jeg sa som sant var at jeg hadde snakket med x om dette i går, at jeg tror det er en reaksjon på samlivsbruddet dem har igjen. Dem hadde jo ikke hørt noe om dette da, men dem ville veldig gjerne snakke med meg & x sammen og finne ut hvordan vi skal takle dette best mulig Syns så synd på eldstemann...... Og irritert på x'en fordi han er så forbanna vinglete heeeeeeele tida og sinnsykt ego. Han hadde verdens BESTE dame nå, men nei..... Han vil være fri, leve livet bla bla.... grrrrrrrrrrr........................!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Og når jeg ringte han isted for å gi beskjed om dette så svarer han "åh, som OM jeg trengte enda mer å tenke på nå da, SIKKERT x som har slengt dritt til eldstemann nå når hun hadde han"........ Jeg bare "NEI, dem sa at dette hadde dem merka når han kom hjem igjen fra ferie. Ikke rart gutten blir frustrert når du vingler frem og tilbake".... mest lyst å filleriste mannen hehe
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Snakk med hun selv da og kanskje la gutten få treffe henne igjennom deg hvis det er mulig.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ja hun treffer jo han gjennom meg Jeg har sagt hun må bare ringe når hun vil ha han, så vi avtalte i går at hun hentet han i bhg i går og leverte han når det var leggetid Gutten strålte jo som en sol når han fikk høre at hun skulle hente han Bare så frustrert over at jeg må "miste" henne som stemamma til min sønn, hun har jo vært helt perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå