Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg er overhodet ikke begeistret for mine svigers, de hjelper ikke til på hverken barnepass eller ökonomisk. Dattern vår er 3 år og annen hver uke kommer de med enten snop eller leker til henne. Og til merkedager - enda mere leker. Vi har bedt de SLUTTE kjöpe leker og snop. Dattern har så mye leker at jeg har solgt halparten på nettet for at hun ikke skal få for mange valg og overflod. Har spurt de om de ikke kan sitte barnevakt en kvel istede for gave til ungen - for det vil dattern vår huske og sette mere pris på enn bamse nr 100. Eller kjöpe noen klär hun trenger Svar = nei det er jo kjedelige gaver! Jeg hater - vel hater er ett sterkt ord , men missliker dem sterkt for de tingene !
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg hater også minem ed store bokstaver. De lyver om allt og har satt oss i gjeld på 60 000. Heldivis hjalp foreldrene mine oss, og alle sparepengene vår forsvant! Så jeg er ikke begeistra for mine! Har ikke hatt kontakt med dem si januar.
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Så føler med deg ville jeg si! Hvor frustrerende det kan være!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg har også fått en anstrengt forhold til mine svigerforeldre da de alltid gjør motsatt av det vi vil de skal med datteren min. De respekterer ikke måten vi har valgt å oppdra og gjøre ting på og når de passer henne gjør de motsatt at det jeg har sagt de skal. Det værste er at de tar bilder av det og viser meg etterpå og sier: Ånei, det var ikke meningen at du skulle se det der... Men, nå er det slutt! Ikke noe mer barnepass for dem. Slitsomt når en ikke kan stole på folk. Spesielt dine nærmeste. Noen besteforledre skjønner ikke at snop og plastikkleker ikke alltid er det beste for ungene.
Milletrille Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 oki... tror kanskje ikke jeg har så mye å klage over allikevel... Men svigermor er litt "too much" til tider allikevel. Men Helnøtt, det tilfellet der er jo helt sykt, at det går an! (og nå fikk jeg lyst på helnøtt også....)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Wow helnött jeg er i sjokk - å sette dere i gjeld... fy fela
Helene <3 Sarah Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Min svigermor er frekk og sårende. Hun sier ting som "mamma har ikke peiling på hva hun snakker om så ikke hør på henne" og poengterer hvor dumt ting høres ut samme om det er hs eller spedbarnsboken som er kilden. Hun er et veldig stressende menneske, som ikke tenker over hva hun sier. Hun fyrer opp hver gang vi kommer på besøk, selv nå på sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå