aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Var på ultralyd 14.Aug i det jeg trodde var min 19.uke og fikk vite at fosteret var dødt..Ante ingenting på forhånd, hadde litt ekkel feeling på at jeg ikke hadde kjent liv de siste uker og at magen var ganske liten til 2.gangs gravid å være..men jeg har ikke blødd og ikke hatt vondt.Hørte hjertelyd i uke 14 hos legen, men de på ultralyd mente det må ha stoppet opp i dagene etter det..Ble estimert til å ha vært 12+4 gammelt foster, men det hadde falt litt sammen så det så nok mindre ut enn det var..Så at de tre andre som var på ul samme dag som meg får jenter..jeg hadde en sterk jentefeeling også, men det får jeg aldri vite:-( Ble satt i gang i går og etterhvert kom det ut (for oss føltes det ikke riktig å se fosteret). Har tenkt at dette hadde jeg aldri fikset når jeg har lest om andre som har opplevd det samme, men det er utrolig hva en klarer når en må..Har egentlig gått veldig greit etter forholdene. Nå hopper jeg over til "bli gravid" og ønsker dere masse lykke til videre, det går nok bra, det er ikke heldigvis ofte dette skjer så langt ut i svangerskap, men denne gang var det vår tur.. Klem fra
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Nei,så trist:-( Også så sent da... Har mistet 2 selv,den ene i MA uke 11,synes det var ille,men da hadde jeg det på følelsen lenge,og det var jo ikke like sent som hos deg,så kan ikke forestille meg hvordan det var for dere å få den beskjeden på UL nå. Kan ikke så mye annet enn å sende mange trøsteklemmer,og ønske dere lykke til med ny prøverunde. Håper at det går bedre neste gang,og at det ikke er lenge før du er her inne igjen! Krysser fingrene for dere! Regner med dere får tettere oppfølging neste gang da,med tidlige UL. Det gjorde ihvertfall jeg,uten å spørre engang. Man føler seg ihvertfall littegranne mer trygg da,selv om man aldri kan være sikker på noe. Ønsker dere alt godt. Varme klemmer
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Trist... Dere er tøffe som takler det. Lykke til, håper du straks "flyr" inn i 1.tri. igjen Masse lykke til..
ananymous Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Så trist å høre. Jeg tror jeg husker deg allerede fra "bli gravid" sidene, mener vi testet positivt omtrent på likt. Det høres ut som du takler dette bra, klarer å være relativt rolig og fornuftig midt oppe i det hele. Bare ikke glem at det er lov å bli sørge også, du hadde tross alt innstilt deg på å få et nytt barn i januar. Ønsker deg lykke til videre, også med å bli gravid igjen på nytt, hvis det er det du ønsker.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Tusen takk for fine svar, det varmer:-) Kommer til å savne dere, føler jo en blir litt kjent på en måte etter hvert:-) Ja når kroppen har fått hvilt seg et par mnd er det på an igjen:-) Masse lykke til alle sammen:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 ananymous: Stemmer det, jeg husker deg også:-)
Kakebakesøte Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Det var trist å høre. Også så sent i svangerskapet. Håper dere klarer å støtte hverandre i tiden fremover nå. Selv om det høres litt hardt og brutalt ut; livet går videre tross alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå