Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg og mannen har det ikke så bra for tiden. Vi prøver å ordne opp, men han låner et rom hos sin mor nå, mens vi jobber med problemene. Men nå har han ikke vært her siden søndag, og jeg forstår det ikke helt. Jeg vet at det ikke er så mange dager, men det får meg likevel til å begynne å lure. Hadde jeg vært borte fra dem i fire fem dager, hadde jeg lurt på hvordan det gikk med dem og hvordan de hadde det. Men ikke et spørsmål om akkurat det...er det helt normalt?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Helt ærlig ja. Mange tilfeller tror jeg ikke alle mannfolk klarer å tenke igjennom ting slik som vi gjør når det gjelder helheten i hverdagen, følelser i forhold til barnet, rutiner og hvorfor osv. Har fått den i trynet hver gang på møter, de mannfolka tenker ikke slik som oss, da fagfolk.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 vet ikke om det er helt normalt eller ikke men det kan jo hende han har så mye å tenke på at han ikke helt klarer å overskue det. i og med at dere har en del trøbbel dere i mellom så er det jo helt sikker ikke lett for han og det at dere på en måte har inblannet hans mor gjør jo ikke saken nødvendigvis. håper det ordner seg for dere. ikke døm han for hardt. noen mennesker har ikke det store savnet så tidlig om de er sikre på og se dem de er glad i igjenn innenfor et begrenset tidsrom. serlig hvis man vet at de har det godt. dette gjelder både menn og kvinner. mens andre ikke tør å vise at de savner. og andre savner bare man er fra hverandre. dette har ikke noe medmennoggjøre kansje han syntes situasjonen er vanskelig men at han faktisk stoler på deg og at bbarna har det godt. derfor spør han ikke. jeg prøver å se det positivt for deg nettopp fordi detvirker som dere erintereserti å løse deres problemer og da er det viktig å ikke gå inn ogdømme hverandre, heller spørre og finne ut sanheten.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 ok, takk for det.. Selv om det var slitsomt å lese innlegget ditt når du ikke har mellorom mellom enkelte ord etc. Der burde du skjerpe deg... HI
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Herregud anonym 16.08, skjerp dere med den hi-leken. Til du anonyme med langt svar, tusen takk. Du har nok rett, han har veldi mye å tenke på, og er lei seg for dette. Vi håper begge to at det skal ordne seg men vi bruker nok litt tid. Takk for svar igjen. HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Artig at du prøver å fremstille deg som troverdig, anonym 16.13, men det er faktisk jeg (16.08) som er HI HI
Mage Mi Sa Jo Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 oi var ikke meningen å være anonym gitt. og til deg anonym som kritiserte meg beklager. jeg har dysleksi og nåår jeg leser igjennom det jeg har skrivd oppdager jeg faktisk ikke slike ting. skriver også en del ord feil vet rett og slett ikke hvordan de skal skrives. og /å kan ikke forskjellen prøvd å lære det men nei. pungtum og komma de slenger jeg inn der jeg tror det passer og vet at sjansen for at det er feil er stor men jeg kan jo kutte de helt ut. venlighilsen hun som ikke mente å være anonym kl:16.08
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Idiot... Regner med du med det lange svaret forstår at det er tragiske mennesker her inne som ikke har noe liv, og dermed må prøve å overta andres. Og du som later som du er meg, kan du ikke heller svare på innlegget istedenfor åødelegge det? HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Haaaaaalllooooooooo... Nå prata jeg akkurat med naboen til mora der mannen min bor...Ikke rart at den rundbrenneren ikke har ringt..han ha for pokker hatt med seg ny dame hver dag de siste dagene..Typisk..Jeg skal ALDRI stole mer på mannfolk flere ganger..Jeg skal nemmelig bli lesbisk har jeg bestemt meg for. Dessuten synes jeg det er forferdelig dårlig gjort av dere å ødelegge tråden min!!! Den ekte Hi.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Takk for svar Belmina. Jeg forstod veldig godt hva du mente,og du har nok rett. Det slite r på ham at vi har disse problemene. Håper vi snart kommer oss på beina igjen. HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Vel vel, anonym 16.21, nå er vel ikke akkurat du HI????? Skjerp deg!! Takk Belmina... HI
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Håper du sitter og morer deg nå. Når du er så lavmål at du bevisst går inn for å ødelegge, så er vel dette toppen av glede. Idiot.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Tusen takk for svar Belli... De dagene dusten har vært ute av huset så har jeg heldigvis kunnet ta med meg mannen jeg elsker over alt på jord hjemme hos meg. Vi har hatt vill og heftig sex i senga og jeg håper bare at gubben min blir fortsatt boende en stund hos sin mor! Grei å ha en dust gående på gress også:-) Hi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 FY FAEN NÅ ER DET LIKE FØR JEG KLIKKER HER... HVORFOR KOMMER DERE ALLE MED ANONYME HI-SVAR. HADDE JEG HATT DERE HER SKULLE JEG SPARKA LIKDRITTEN UT AV DERE. HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Og der var enda en anonym idiot som later som? Flott du blir provosert på mine vegne med den skrikingen din, så slipper jeg. HI.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Og der har vi en ny anoym idiot som prøver at hun er Hi. Tipper jeg er den eneste av dere andre Hier som har tilgang til mannfolk som jeg kan bruke når jeg vil. En morgen og en på kvelden. Tipper dere bare er litt sjalu for at jeg har fått kasta ut han jeg er gift med for at jeg kan ha uhemmet sex med han jeg elsker. Hi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 DRITT KJÆRRINGER !! DERE ER SÅ USERIØSE ALTSÅ, MAKAN Hi
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Hva behager??? Skjønner ingenting jeg nå.. Hvorfor skriver alle HI? Jeg er HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå