Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvor tidlig er det egentlig mulig å se kjønnet til babyen på ultralyd? Jeg er 14+6 i dag og det er jo fortsatt en stund til ordinær ul, så lurte på om det går an å se kjønnet før om man bestiller time privat? og hva er da best, 3D eller vanlig ul? Er så spent og utolmodig hehe. Hørte om en som så kjønnet på ul allerede i uke 13, men går det virkelig an??
Topp 10. Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg var på ul i uke 14¨å da kunne hun ikke si med sikkerhet hvilket kjønn det er! HUn fikk sett godt på kjønnsorganene, men kjønnsorganene ligner veldig på hverandre så tidlig, klitoris stor og penis liten... Men hun antydet at det kunne være jente:) Men satte ikke noen penger på det tipset! ville anbefalt 3d:)
En Prins + Prinsesse Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 de så det ikke når jeg var 12 + 6 uker.. å hun sa at det var vanskelig å se det før man var ca 17 ++ uker.. siden både klitoris og penis likner sånn på hverandre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå