morra di Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Synes mini gulper mer enn før. Er ca 6 mnd. Kan det ha noe med å gjøre at vi har begynt med NAN2 + grøt og middag?
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Min miniputt på øyeblikk 7 mnd er også tilhenger av gulping...føler det over noen dager nå har blitt mere gulping. han får og nan2, grøt og middager. men det er gjerne bare slik i perioder?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Min gutt på 6 mnd gulper fortsatt. Skrev akkurat et innlegg her med tittel "Festlig" og at han sprutgulpa opp all grøt og melk akkurat idet jeg la han si senga hehe.... Skjer en sjelden gang når han har spist mye... Han gulper mindre nå enn før, og han gulper mest når han ligger på magen og jobber............... Tror storebror var nermere året før han slutta
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 I følge vår HS så skal de slutte å gulpe når de er ca 9 mnd senest fordi da er det ett eller annet osm er ferdig utviklet/modnet som gjør at maten holder seg nede. Gulper de etter 9 mnds alder bør det undersøkes om de kan ha reflux eller noe annet som forårsaker gulpingen. Er ikke noen ekspert på dette jeg da, men det er det jeg har hørt i hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå