Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Sånn som man kan feste i senga så ikke baby snur seg/reiser seg opp. Noen som vet hva det heter og om man kan bestille på nett? Noen med erfaring med bruk?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Babysafe. Vi fikk det, men anbefaler det ikke overhodet. Vår baby ble "hysterisk" og det skjønner jeg.....virket mer som en tvangstrøye på meg. Tenk om vi skulle bli bundet fast i samme sovestilling en hel natt.
Solskinnsjenta Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Noen venner av oss har brukt det på datteren sin fra hun var bitteliten. De begynte vel etter bare et par måneder, faktisk. Hun har ikke vegret seg mot posen og de har bare gode erfaringer. Det anbefales vel å begynne så tidlig som mulig - altså før de begynner å vri og snu så altfor mye på seg om natten. Vurderer å kjøpe selv når tvillingene blir litt større og går over i sprinkelseng (de sover i kurv nå).
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Vi bruker det på vår lille Har rutine om kvelden før vi legger han og da tar vi den på etter badet.. Tror han skjønner bedre at nå er det tid for å sove leeenge (hele natta) Har brukt den siden han er 3 uker, nå er han 6.. merker forbedringer faktisk
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Tror tingen med babysafe er å begynne fra dag 1. Ikke etter flere mnd uten...da kan det bli stooooor overgang. Personlig liker jeg dem ikke. HS sier til meg at den dagen baby klarer å snu seg selv er det helt ok å sove på magen.
snupp & mamma Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 jeg har akkurat begynt med babysafe til jenta mi, og det gikk helt smertefritt. hun er 7 1/2 mnd. hun er en veldig aktiv og tidlig jente som hadde vanskelig for å finne søvnen. hun klarte ikke roe seg og reiste seg bare opp hele tiden. det tok opptil 3 timer å f henne til å sove, i dag har hun sovnet på under 5 min alle gangene, uten grining. jeg har egentlig vært imot slik babysafe hele tiden og trodde aldri jeg kom til å bruke det, men hjelper det datteren min til å sove bedre ganger det oss alle, og aller mest henne.
Annette78 Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg har kjøpt min på H&M. men den kan ikke festes i sengen. Du kan også få kjøp det på laredoute.no (vet ikke om den kan festes i sengen heller. men nå ser jeg ikke poeng i å feste den heller. barnet må jo få lov til å bevege seg "fritt" i sengen
Annette78 Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg kommer til å bruke min for å hindre at jenta mi sparker av seg synen og blir kald. den vil også hindre henne i å klatre over kanten. når den tiden kommer. men da må jeg nok kjøpe en ny pose.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Min nabo var helt avhenging av 'safen' sin. Hvis han var umulig og ikke ville legge seg sa foreldrene at hvis ikke han ville legge seg fint nå, så ville de IKKE binde han i sengen:) Da gikk leggingen straks bedre. Han hadde brukt 'safe' siden han var bitteliten og så på den som en trygghet. Morsomt tilfelle syns jeg.. Så opplevelsen av babysafe er vel like forskjellig som alt annet med disse små.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Synes heller det er tragisk når man må "true" barna sine.....slik du forteller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå