Gå til innhold

Et og et halvt år og endeli min tur tel å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...rope:

Æ E GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjett om æ har vært lei av å lese det kvær gang æ va innom BIM siden og det kjentes ut tel å aldri bli min tur. Vel, førr halvanna måned sia skulle æ bære ta en liten prøve sia vi skulle ut å reise og æ bære ville utelukke at æ va gravid. Og jammen fikk æ ikkje positivt resultat!! Men æ trengte litt tid tel å fordøye og å se om det gikk bra før æ torte å rope ut nakka som helst. Nu e æ 8 uke på vei, spyr døgne rundt og NYYYYT at æ e gravid.

Så tel alle dokker prøvera der ute. Det BLI dokkers tur en dag! Det viktigste e å tenke positivt, holde mote oppe og ikkje tvile på at det her skal gå bra :)

Løkke tel alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrolig heldig du er da:)

Må være en utrooolig opplebelse å endeli å få en posetiv gravid test,etter sååå lang tid.

Har du en oppskrift til meg da???;)

Jeg har ikm om ca en uke,så da blir det spennende å se om jeg har en liten spire,er nå i min 13 pp og vil ikke inn i min 14 pp..så da er det bare å håpe.

Gratulerer sååå masse med den lille spiren og kos deg masse med den voksende magen..håper du slipper å være så kvalm mye lengere da.

klem:)

Skrevet

Utrolig gøy å høre ;) GRATULERER!!!!

Nyt svangerskapet! Du er heldig ;)

Skrevet

Tusen hjertelig takk!!!

Skrevet

Tusen tusen hjertelig takk!!! Ja det va ganske uvirkeli og fantastisk opplevelse. Ja det va nok fleire ting som klaffa den her gangen. Æ hadde prøvd det meste i grunn. Akupunktur i nesten ett år, kjæresten min tok zink osv. Og blitt fortalt en million gang at æ ikkje måtte stresse. Kun folk som bli gravid me en gang e dom nok tel å si det for dem ane ikkje ka det går ut på. Vi hadde akkurat starta utredninga og fått svar at mine blodprøva og hannes sædprøve va normale. Det trur æ hjalp veldi på motet. Men det viktigste trur æ faktisk va et råd æ fikk hos ei meget klok dame. Ho sa at vi har gått så lenge å trudd at vi ikkje blei å få det til, at kroppen min va innstilt på å ikkje bli gravid. Ho råda mæ tel å se for mæ at æ fikk en positiv test og at æ va gravid. Æ skulle fortelle mæ sjøl hver dag at det e ingenting i veien for at ikkje æ skulle bli gravid og at æ kunne gjerne si til mæ sjøl at æ VA gravid. Det va litt vanskelig tel å begynne me for æ følte at det blei veldi tilgjort. Men det e jo vitenskapeli bevisst at psyken har mye å si for å bli gravid og vi e instinktivt anlagt tel å ikkje bli gravid når vi e under stress. (Nakka de fleste prøvera har vanskelig for å unngå) Så æ gjorde det her og såg for mæ mæ sjøl på avstand, ta en positiv test og neste måned satt det.

Det e det beste rådet æ har fått på tross av veldi mange råd. For det stresse prøvera har, e vanskeli å gjøre nakka med. Men å endre tankegangen tel nakka positivt gjør veldig godt. Nu høres det ut som æ kjæm rett fra engle skoln tel prinsessa men du skjønne sikkert ka æ skal frem tel ;)

Masse løkke tel!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Jeg fikk også pos. tets på mand. etter 13 mnd. prøving. Deilig følelse......

Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer med spiren, dette var virkelig velfortjent!!! Morsomt å høre historien din også.......og om det å tro på dette, helt sikkert viktig!!!

Kos deg med spiren!!!!

Klem

Skrevet

hæregud du e heildi:)!

Gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...