prøver på nr2:) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 ...rope: Æ E GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gjett om æ har vært lei av å lese det kvær gang æ va innom BIM siden og det kjentes ut tel å aldri bli min tur. Vel, førr halvanna måned sia skulle æ bære ta en liten prøve sia vi skulle ut å reise og æ bære ville utelukke at æ va gravid. Og jammen fikk æ ikkje positivt resultat!! Men æ trengte litt tid tel å fordøye og å se om det gikk bra før æ torte å rope ut nakka som helst. Nu e æ 8 uke på vei, spyr døgne rundt og NYYYYT at æ e gravid. Så tel alle dokker prøvera der ute. Det BLI dokkers tur en dag! Det viktigste e å tenke positivt, holde mote oppe og ikkje tvile på at det her skal gå bra Løkke tel alle sammen!
Lillegull og spiren Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrolig heldig du er da:) Må være en utrooolig opplebelse å endeli å få en posetiv gravid test,etter sååå lang tid. Har du en oppskrift til meg da??? Jeg har ikm om ca en uke,så da blir det spennende å se om jeg har en liten spire,er nå i min 13 pp og vil ikke inn i min 14 pp..så da er det bare å håpe. Gratulerer sååå masse med den lille spiren og kos deg masse med den voksende magen..håper du slipper å være så kvalm mye lengere da. klem:)
*Bea* & bitteliten Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Utrolig gøy å høre GRATULERER!!!! Nyt svangerskapet! Du er heldig
prøver på nr2:) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Tusen tusen hjertelig takk!!! Ja det va ganske uvirkeli og fantastisk opplevelse. Ja det va nok fleire ting som klaffa den her gangen. Æ hadde prøvd det meste i grunn. Akupunktur i nesten ett år, kjæresten min tok zink osv. Og blitt fortalt en million gang at æ ikkje måtte stresse. Kun folk som bli gravid me en gang e dom nok tel å si det for dem ane ikkje ka det går ut på. Vi hadde akkurat starta utredninga og fått svar at mine blodprøva og hannes sædprøve va normale. Det trur æ hjalp veldi på motet. Men det viktigste trur æ faktisk va et råd æ fikk hos ei meget klok dame. Ho sa at vi har gått så lenge å trudd at vi ikkje blei å få det til, at kroppen min va innstilt på å ikkje bli gravid. Ho råda mæ tel å se for mæ at æ fikk en positiv test og at æ va gravid. Æ skulle fortelle mæ sjøl hver dag at det e ingenting i veien for at ikkje æ skulle bli gravid og at æ kunne gjerne si til mæ sjøl at æ VA gravid. Det va litt vanskelig tel å begynne me for æ følte at det blei veldi tilgjort. Men det e jo vitenskapeli bevisst at psyken har mye å si for å bli gravid og vi e instinktivt anlagt tel å ikkje bli gravid når vi e under stress. (Nakka de fleste prøvera har vanskelig for å unngå) Så æ gjorde det her og såg for mæ mæ sjøl på avstand, ta en positiv test og neste måned satt det. Det e det beste rådet æ har fått på tross av veldi mange råd. For det stresse prøvera har, e vanskeli å gjøre nakka med. Men å endre tankegangen tel nakka positivt gjør veldig godt. Nu høres det ut som æ kjæm rett fra engle skoln tel prinsessa men du skjønne sikkert ka æ skal frem tel Masse løkke tel!!!!!!!!!!!!!!
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer så masse!!!! Jeg fikk også pos. tets på mand. etter 13 mnd. prøving. Deilig følelse...... Masse lykke til!
PeggyPreg Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer med spiren, dette var virkelig velfortjent!!! Morsomt å høre historien din også.......og om det å tro på dette, helt sikkert viktig!!! Kos deg med spiren!!!! Klem
Kiwi med maispire Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 hæregud du e heildi:)! Gratulerer så mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå