Gå til innhold

Jeg blir deppa,gal,fustrert og sint !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sökt på örten barnehageassisten stillinger ..... vel og merke deltidsstillinger (max 60%) og får nei uten å ha värt på intervju engang. Uaaaaaaaaaaaaaaahhhh .... Ringte ene barnehagen å spurte hvorfor - Svaret var at de mente at en som har min bakgrunn yrkesmessig og med höy utdannelse neppe vil blil lenge i en bhg - HALLOOOO det er jo det jeg vil jobbe med det er derfor jeg söker ? Så spurte jeg en veninne som eier 2 familie bhg - hun sa rett ut at det er pga lönnen - de betaler en 18 åring mindre enn en på 37.

Så nå skal jeg deppe deppe deppe deppe deppe deppe.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyv, lyv, lyv i CV'n din.. skriv at du har jobbet på rimi hele livet og ikke har noe utdannelse. ;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...