Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Nå har jeg sökt på örten barnehageassisten stillinger ..... vel og merke deltidsstillinger (max 60%) og får nei uten å ha värt på intervju engang. Uaaaaaaaaaaaaaaahhhh .... Ringte ene barnehagen å spurte hvorfor - Svaret var at de mente at en som har min bakgrunn yrkesmessig og med höy utdannelse neppe vil blil lenge i en bhg - HALLOOOO det er jo det jeg vil jobbe med det er derfor jeg söker ? Så spurte jeg en veninne som eier 2 familie bhg - hun sa rett ut at det er pga lönnen - de betaler en 18 åring mindre enn en på 37. Så nå skal jeg deppe deppe deppe deppe deppe deppe.............
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Lyv, lyv, lyv i CV'n din.. skriv at du har jobbet på rimi hele livet og ikke har noe utdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå