♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg er i uke 36 nå.. Noen som har fått beskjed el lignende om hvor ofte vi skal kjenne spark eller bevegelser fra bebi'n rundt denne tiden? Lurt litt på den der:)
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Ikke ta dette som regelen, men om jeg ikke husker helt feil så ringte jeg og sjekket i uke 35 og da tror jeg det skulle være 4 spark per 1/2 time dersom babyen er våken..... men er du usikker på om du har nok spark så ring JM eller føden
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Joda, hun sparker..Men en vet jo liksom ikke om babyen sover, ellr om det er noe annet.. Sover jo ganske mye, siden jeg er mye i bevegelse midt på dagen.. Så når jeg setter meg/legger meg ned så begynner hun å røre på seg..blir jo ikke skikkelige spark, men sånne store bevegelser da:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg er 36+3 i dag, å siden den lille nå har mindre plass i magen, er sparkene gått over til store bevegelser. artig å se hele magen røre på seg Jordmor sa til meg at en god regel var å ikke legge seg uten at man var sikker på at man hadde kjent bevegelse i løpet av dagen. Hvor mange og hvor ofte sa hun var veldig individuelt. Men 4-5spark i løpet av en halvtime når h*n er våken, er vel helt normalt. Men hos meg er det som sagt mest bevegelser, slik at hele magen flytter på seg
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Må ikke glemme at den må hvile og sove inni mellom, så hvis man ikke kjenner 4-5 spark på en halvtime så kan det jo hende den bare slapper av. Vi kan jo fint ligge stille en stund uten å bevege oss.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg kjenner masse bevegelser..å hvis ikke synger jeg, og da beveger hun seg igjen:) Lurer på hvorfor..prøver kanskje å holde for ørene?!
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 he,he.. :-) ja var en på jobben som sang HØYT og FALSKT og da ble hun helt vill inni der :-) da han stoppet ble hun rolig og da han begynnte igjen ble hun vill.. Vi fant oxo ut at det var hendene hun ikke fikk fort nok opp over ørene :-) Syns det er en god blanding av sparking og "gnuing" som jeg kaller det.. Da ser man hele magen bevege seg.. små-creepy !! :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2007 Syns d er sååå kooos å se magen røre på seg..men litt creepy ja, når magen min blir flat på ene sida og skikkelig buuuler ut på andre sida:D:) hehe Bare 31 dager ti termin nå da..så får vi se hvor lenge hun velger å bo inni magen min;)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 det jeg har hørt er at så lenge du kjenner ca 5 bevegelser hver gang, 3 ganger i løpet av dagen, er alt som det skal være. Jeg pleier å telle til 10 bevegelser om morgenen og 10 bevegelser om kvelden. Da teller visst alle bevegelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå