Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvor gikk dere og er dere fornøyde? Hvor mye betalte dere og hvor mange bilder/filmer fikk dere? Har hørt veldig mye positivt om den på Nøtterøy, men siden vi ikke kjører bil hadde det vært greiere å gå på Majorstuaklinikken f.eks. Hadde satt pris på litt erfaringer, gode som dårlige!
MissiM Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei du Jeg har vært på Nøtterøy, og kan ikke annet enn å skryte av de som jobber der. Fikk utrooolig bra bilder, og 20 min filming av alt vi gikk igjennom Så tydelig at det var ei jente Jeg var der da jeg var 16 uker på vei, og var på vanlig UL på sykehuset da jeg var 18+5, men det var ikke såå bra syns jeg... Ikke like tydelige bilder. Betalte 800 kr for timen på Nøtterøy, og det var det verdt Ta toget hit, da vel.... Etter UL kan du jo gå på brygga å spise god mat Det er jo så fint her i Tønsberg )
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Ja, har vurdert det, men er så usikker på hvordan man kommer dit. Tog til tønsberg og hvordan kommer man seg videre? Hehe.
amy_de Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg fikk 4D på ordinær ul på riksen jeg, men det er kanskje ikke alltid de gjør det? Vi fikk iallefall gøyale bilder vi har mye glede av.
Coma Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Har også hørt om mange som har vært fornøyd med Anne Stensløkken på Balderklinikken i Oslo :-) Hun er en del billigere enn Majorstuaklinikken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå