Gå til innhold

Hva gjør dere om dagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er alene hjemme med en baby? Nå som mannen har begynt å jobbe etter ferien og største er i b arnahegn kjeder jeg meg litt. Men har jo egentlig nok hus arbedi å gjøre da men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treffer venninner, triller turer, går på kafe, barseltreff, babysvømming og ja..mye i den duren *;)

Skrevet

ja si det du, blir mye surfing. eller at vi er på lekeplassen å sånn.

stresser og med bryllups forberedelser så det tar litt av tiden på dagen.

men du kan jo sy-strikke- bake- begynne å kjøpe jule gaver. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...