Vimsaaa Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Dere som er alene hjemme med en baby? Nå som mannen har begynt å jobbe etter ferien og største er i b arnahegn kjeder jeg meg litt. Men har jo egentlig nok hus arbedi å gjøre da men...
Fisk med CV Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Treffer venninner, triller turer, går på kafe, barseltreff, babysvømming og ja..mye i den duren *
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 ja si det du, blir mye surfing. eller at vi er på lekeplassen å sånn. stresser og med bryllups forberedelser så det tar litt av tiden på dagen. men du kan jo sy-strikke- bake- begynne å kjøpe jule gaver. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå