Gå til innhold

For tidlig å vaske klær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 nå og er sånn smått begynnt å vaske klær, sengetøy, hånduker og tepper til beybi-girl...

Er dette veldig tidlig ?? Tenker jo at det ikke har så mye å si om det ligger rent og pent inni skapet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

jeg er oxo i uke 32 å og jeg er ferdig med all vask av kler til prinsessen min=)

deilig å være ferdig så en kan slappe mye av på slutten...

så jeg syntes ikke det er for tidlig..

Skrevet

heisann

jeg har begynnt å vaske klær å ordne litt, er i uke 32 jeg også.. storesøster fikk være med å syntes d var stor stas å brette små klær å legge i kommoden;) greit å få unna litt også:)

Skrevet

he,he så bra at det ikke bare er meg som liker å ha kontroll..

men mange sier jo det er greit å vente til man skal ut i permisjon for da blir dagene så lange... men syns nå det er litt kort tid. Fødselen KAN jo skje før termin og da er det bra og ha tingene klart....

Men vet ikke om jeg har handlet for liiiiiiite :-(

Hmm... har noe i 50, noe i 56 og noe i 62.... Men er livredd for å få for lite første tiden...

Men sikkert dumt å handle så mye i 50 når hun kommer til å bli laaaaaaang!! :-)

Hvilket vaskemiddel bruker dere???

Skrevet

hehe ungene vokser jo veldig fort da.. jeg har alt for mye hehe... har fått endel av min søster som fikk unge i desember.. så har ikke trengt å kjøpe noe selv neten hehe... ox har jeg vært sykemeldt siden mai så måtte jo ha noe å gjøre om dagene hehe....

jeg bruker vanlig omo color oxo comfort en hvit flaske med en baby på...

tror det er det den heter hehe...når har du termin da??? og hvor er du fra??

Skrevet

Jeg vasket babyklær i går og jeg har 6 dager til termin, det var kanskje på tide:-)

Skrevet

Skal vaske diverse klær idag jeg tenkte jeg:)

Vasker dere alt sammen uavhengig av farger å sånn???

Eller må vi vaske litt nå å litt da, pga av avfarging osv??

Skrevet

jeg er 33+4 idag og begynte for 2 dager siden,er det tidligste jeg har startet men kjenner nå at det er greit med alt som er unnagjort..tia flyr av sted!:-)

Skrevet

Jeg klorer opp det hvite tøyet som er brukt fra før så det blir fint og hvitt og fri for flekker,vasker så på 90 grader med blenda sensitiv og parfymefritt elller sensitivt skyllemiddel.

kulørt og pastellfarger vasker jeg også hver for seg,da på 60 grader.

Skrevet

Jeg skulle vente med alt til slutten jeg og kose meg og lage til..og hva skjer..joda her sitter jeg med kraftig bekkenløsning og ser å at sambo stresser og lager til..ALENE.. Kos dere jenter og lag til når dere er klare og ikke minst i form;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...