Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 ..og nå har lillemor blitt syk oxo........Jeg har SÅ dårlig samvittighet:-(((( Burde jeg la være å amme? Blir ho smitta gjennom melka? Eller blir ho smitta på "vanlig" måte?
ejiec++ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg ble tipset her inne en gang om å amme selv om jeg var syk, fordi det styrker babyens immunforsvar. Du skal ikke ha dårlig samvittighet - alle babyer blir syke en eller annen gang :-)
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hun blir ikke smittet gjennom melken!! Når du er syk, danner du nemlig antistoffer mot det du er syk for, sånn at babyen din IKKE blir syk:) Så det er nok ikke din feil, og du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet!
Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Så dere mener at jeg skal FORTSETTE amminga, selv om jeg /snuppis er syk(e) ?
Go`mamma`n... Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 ok, da fortsetter jeg å "lufte" puppen:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå