Gå til innhold

Jeg er syk og ammer........


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og nå har lillemor blitt syk oxo........Jeg har SÅ dårlig samvittighet:-(((( Burde jeg la være å amme? Blir ho smitta gjennom melka? Eller blir ho smitta på "vanlig" måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tipset her inne en gang om å amme selv om jeg var syk, fordi det styrker babyens immunforsvar. Du skal ikke ha dårlig samvittighet - alle babyer blir syke en eller annen gang :-)

Skrevet

Hun blir ikke smittet gjennom melken!! :)

Når du er syk, danner du nemlig antistoffer mot det du er syk for, sånn at babyen din IKKE blir syk:)

Så det er nok ikke din feil, og du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet! :)

Skrevet

Så dere mener at jeg skal FORTSETTE amminga, selv om jeg /snuppis er syk(e) ?

Skrevet

ok, da fortsetter jeg å "lufte" puppen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...