Gå til innhold

maibarn


yummymummy78

Anbefalte innlegg

Hei. Vi er skal snart sette i gang for å jobbe mot et maibarn. Må vente til neste uke... Forrige gang ble vi gravide på første forsøk, så nå blir det spennede å se om vi "får det til" igjen. Utifra beregninger vil terminen for maibarnet bli rundt 24. mai, og det passer oss fint. Jeg krysser fingre for meg selv og dere andre. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, da kan det jo være vi får barn samtidig. blir spennede å se fremover!

vi har ett barn som nærmer seg to år. vil ikke "utlevere" barnet vårt noe videre på nettet, så det blir ikke mer skriverier om det. kommer til å fokusere på meg og evt graviditet. kommer heller ikke til å nevne noe om resten av familien. virker kanskje noe streng her, men jeg hadde neppe likt at andre skrev om meg. men for all del- jeg deler gjerne de erfaringer jeg har i forhold til meg selv, og jeg er intr i å høre hva dere andre opplever.

blir dette ditt første barn?

hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi skal også prøve på baby nr 2. Forrige gang gikk det på første forsøk, og siste mens var 5. august. Om vi lykkes blir termin datoen den 12. mai. Er veldig spent!!

Håper vi får en spire alle sammen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende!! vi skal også strax prøve å lage maibarn :o) ble gravid på første forsøk med de andre to,så vi er kjempespent!! beregner terminen til 21.mai hvis det klaffer for oss:o) lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Satser på mai barn vi også. Skal teste om ei uke og hvis alt stemmer så har jeg termin 5mai. Gleder meg masse. Dette blir mitt første barn. Så vi krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...