Gå til innhold

Vondt å bli strippet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhh er så pysete!!! Kommer jo aldri til å overleve en fødsel !

Er stripping vondt?

Hvordan forgår dette?

Og når gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Hadde termin i går... har fortsatt ikke gjort det.

Så klart du overlever en fødsel :)

Skrevet

Neeeei :-( Er verdens mest pysete person og syns ALT er vondt :-(

Gruer meg skikkelig nå... Er 32 uker i morgen....

Skrevet

jeg gjorde det første gang i dag. på overtids kontroll... legen skulle sjekke om jeg var moden og tok to fingre og røsket i mormunnen... (om jeg ikke tar feil)

jeg syntes dette var veldig vondt, men jeg er jo pysete jeg da:P men det varte ikke lenge før det var over...tok bare noen sekunder.. så det går nok bra:p

det var vel heller det at jeg ble overrasket siden jeg ikke hadde forberedt meg på noe vondt i det hele tatt da jeg ikke fikk beskjed om hva han dreiv med før han holdt på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...