Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Åhhhh er så pysete!!! Kommer jo aldri til å overleve en fødsel ! Er stripping vondt? Hvordan forgår dette? Og når gjør man det?
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hadde termin i går... har fortsatt ikke gjort det. Så klart du overlever en fødsel
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Neeeei :-( Er verdens mest pysete person og syns ALT er vondt :-( Gruer meg skikkelig nå... Er 32 uker i morgen....
AMK<3 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 jeg gjorde det første gang i dag. på overtids kontroll... legen skulle sjekke om jeg var moden og tok to fingre og røsket i mormunnen... (om jeg ikke tar feil) jeg syntes dette var veldig vondt, men jeg er jo pysete jeg da:P men det varte ikke lenge før det var over...tok bare noen sekunder.. så det går nok bra:p det var vel heller det at jeg ble overrasket siden jeg ikke hadde forberedt meg på noe vondt i det hele tatt da jeg ikke fikk beskjed om hva han dreiv med før han holdt på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå