Gå til innhold

Hva med sånn gymmatte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Eller hva det heter... Har dere det, og er det verdt å bruke penger på.? De vi har funnet kosta alle 700kr, litt dyrt hvis det ikke blir brukt liksom.. Men ser for meg at de er bra å ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gym-matte. På HS sa de det var lurt;)

 

Har også sett at de er dyre. Men de finnes i 2 str. Den jeg kjøpte var av den minste typen, og kosta kr 399,-...

 

Bruker den masse til å la han sprelle på, ligge på magen eller rygg (selvf.).. Blir litt frihetsberøvelse av å ligge i vippestolen hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt sånn matte på Småtroll. Den kosta 500kr, er 180x100cm stor og 2cm tykk. Syns den er kjempeflott! Den er deilig å ligge på og er stor nok til både gutten min og meg:)

Den er også gulpesikker og sklisikker, og det er jo store pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt sånner firkanter med tall på vi som man bygger sammen. funker kjempe fint. snuppa elsker og ligge på di=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har en som kosta 150kr, men vi har ikke prøvd den ennå. ca 150cmX100cm. Her går det i tepper på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte en sånn til storesøster når hun var baby, og den har hun lekt på siden - snart 3 år nå. Så vi måtte avgårde og kjøpe ny matte til lillebror, kunne ikke ta lekematten fra storesøster. Syns de er helt supre, holder godt temperatur selv om det er kaldt på gulvet, lett å vaske av, gode for oss voksne også å sitte/ligge/trene på. Den vi hadde fra før er ca 1x1 meter og ligger i stuen, det fine med den er at det avgrenser lekeområdet så vi slipper leker overalt i stuen. Den vi kjøpte nå er 160 x 1 meter - fikk ikke tak i den lille størrelsen. Absolutt å anbefale :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte brikkene på biltema. kjøpte 2 pakker og bygde det sammen så den er kjempe stor. kjekt å ha litt størrelse når kusinen hennes kommer på besøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...