Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 hørt så mye forskjellig ang hodepute til nyfødte jeg? hva mener dere? skal dere ha pute i vogna/senga den første tiden?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det er vel de 3 første mnd bebisene absolutt ikke skal ha hodepute..har kjøpt ei pute jeg, men d er bare for å ha til senere:)
Guttemamma x 3 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Da Storebror var på 6 ukers kontroll (2005) anbefalte helsesøster å bruke flat babypute for at hodet ikke skulle bli så flatklemt. Fungerte fint for oss. Etter 2-3 uker var hodet fint og rundt.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Ja, har jeg faktisk hørt også, eller at man kan snu på hodet slik at det ikke ligger på samme siden i så mange timer i strekk:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Ny forskning sier vel noe om hodepute fra fødsel av har jeg lest. Tror jeg leste om et sykehus (her i Norge) som brukte hodepute.
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 at man ikke skal bruke hodepute til de små er bare gammel overtro,jeg har alltid brukt en tynn pute,har syntes det har virket hardt og ikke godt å ligge med hode rett på madrassen.den som hører til vogndyne trekkene,og v. siste sv.sk hørte jg ny forskning si det var det beste,slik ungår man flatt bakhode.Igjen..man vet selv hva som er best for sine barn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå