snuppesnuppa Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hva synes dere om disse navnene - Henrik - Fredrik - Sander - Jesper - Robert
År og dag Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Liker Henrik best, jeg. Og synes ikke noe om Robert. Fredrik, Sander og Jesper er også fine navn, liker tostavelsesnavn godt, skjønner du.
En Prins + Prinsesse Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 jeg liker sander best... det heter lille gutten vår =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 jesper er jo såå nydelig da:=) har lyst på det selv, men kjenner en del heter det, så blir nok ikke det...
petite fleur Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jeg liker Jesper best.Og synes heller ikke noe om Robert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå