salamander Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 er det flere enn meg som sykler rundt hit og dit. er i uke 33 og tenker å fortsette så lenge det føles riktig, er flatt mellom hus jobb og byen, det skal sies.
År og dag Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Har syklet hele svangerskapet, med eldstemann i sykkelvogna bak, og det har ikke vært noe problem. Eller forresten, syklet søndag, da var det 6 dager til termin, og da var det litt dårlig plass til lårene under stormagen, og jeg ble veldig fort sliten i oppoverbakkene. Har forresten fått mange kommentarer fra fremmede grunnet syklingen... Tipper jeg ser litt rar ut, he, he. Forresten klarer jeg ikke å sykle på kjærestens sykkel, for den gir så liggende sykkelstilling og liten plass til stor mage.
Nehneh Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg trener på vanlige timer i sal (stepstyrke og step2) og har idag 4 uker igjen til keisersnittet. Babyen ligger langt ned i bekkenet og stabiliserer, så jeg slipper rygg- og bekken problemer. Tar selvfølgelig noen hensyn på trening (utifra samtaler med jordmor, lege og fysioterapeut). Har tenkt å trene ut august hvis helsa tillater det. Får endel kommentarer på det, men overlegen på sykehuset mener at det skyldes at vi ikke er så vant til å se gravide i såpass stor aktivitet mot slutten av svangerskapet. Så lenge det kjennes riktig ut og du ikke overanstrenger deg, kan du sikkert bare fortsette.
Yoghurt Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg sykler rundt i byen enda jeg, har damesykkel så jeg sitter rett opp og ned og slipper press på magen. Er bedre det enn å gå, gåing belaster mye mer på bekken/lysk/rygg/ben. Fem dager til termin i dag
preggymama_fødeklar Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jeg sykler også hver dag til og fra jobb, har 6 dager til termin. Får også endel kommentarer men synes det er lettere å sykle enn å gå, og jeg er selvsagt mer forsiktig enn ellers, virker ikke som alle skjønner det, utifra det de sier!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Nei klarer ikke å sykle pga jeg får så vondt i bekkenet/halebeinet=( er i 34+3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå