Yuna Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 spørsmålet er sikkert stilt tusen ganger før, men noen som kan opplyse meg om hvilken dato NAV utbetaler fødselspenger og barnetrygd? Og stemmer det at første barnetrygden blir dobbel? Ungen kom 15 juli, men har ikke mottatt noen barnetrygd ennå. Takk for svar:)!
lille je Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 "min" nav har ikke en spesiell dato de utbetaler foreldrepengene. ("i slutten av måneden " var det et surt kvinnemenneske som sa. ) Barnetrygden kommer siste i hver måned, og du får ikke for den måneden barnet ditt er født i. Dermed får du første barnetrygd (antagelig) siste august.
venter 1til<3 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 fødselspengene mine kommer den 20 hver mnd,å har ennda ikke fått barnetrygden..min kom 22juni
Kakeåndsen Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Du får ikke barnetrygd for juli. Man får vedtaket i posten, og så kommer den første utbetalingen to mnd etter fødselen. Dvs jeg fødte i mai, og fikk min første utbetaling i juli som da var for juni og juli. Har du ikke fått vedtaket ville jeg ha kontaktet NAV. Uansett kan du nok ikke regne med å få noe barnetrygd før i september. Kommer som regel en av de siste dagene i mnd her hos oss.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Her står en liste over utbetalingsdatoer for de forskjellige stønadene. http://nav.no/page?id=1073744027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå