moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg gleder meg så innmari til jula i år, og særlig førjulstida. Mista den i fjor, for da lå lille Stinamor inni magen og gjorde meg mer kvalm enn man kan forestille seg... Så nå er jeg begynt å glede meg allerede, i takt med at kveldene og nettene i nord begynner å mørkne, og stearinlysene er på bordet igjen
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Neeeeeei ikke si sånn a!! Greit jeg gleder meg til jul, men vi har jo ikke hatt sommer engang!
Helene <3 Sarah Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hjelpe og trøste.. Jula tredd ned over ørene allerede.. visste ikke at folk begynte å tenke på det før det kommersielle racet satte igang i oktober jeg Det er faktisk sommer ennå
Nitte Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hehe, har det litt på samme viset, førjulstida i fjor gikk med til oppussing av hus, var færdig lille julaften... Så det ble ikke mye hjemmebakst og førjulskos nei.... Nyter sommeren mens den er her, men gleder meg sinnsykt til å få ein "orntli" førjulstid igjen!!!
Honningmelon Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Joda, bare snakk om jula :-) Jeg elsker jula, og gleeeeder meg. Skal bli kjempemorsomt med en på 4 år og ei på 1 år :-)
trøndermamma Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Var på jobb på butikken i går, og da kom Nidar Bergene med oversikt over bestillingen på julegodtet, og når de skulle begynne å ha inn det første godtet! Har ikke orket å tenke så langt jeg. Sola skinner og det er fremdeles sommer! Og så kommer høsten......neida, lengen til jul enda!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Ja, det julemaset i butikkene er ikke noe jeg elsker akkurat... Men hjemmekosen... Lage jul og gjøre juleting med ungene. Gikk glipp av alt i fjor, føler aldri at d ble jul for ungene på et skikkelig vis. Så må ta det igjen i år. Men ikke med julemarsipan nei takk!
snartmammapåny Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Gleder meg og til jul:D Blir så gøy å se hvor mage juletrær småen klarer å velte. Om han skjønner noe av alt jule oppstyret, om han er redd julenissen...hihi Gleder meg såååååå
Iselilja Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Kjøpte årets første julegave i går Gleder meg masse! Men først gleder jeg meg til en deilig sensommer og høst
Prinsemamma24 Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Jula er den beste tiden hele året, og blir vår første jul med barn! Gleder med veeeldig til det:-) Her er stearinlysene på plass alt, og har pynta ferdig mitt nye hus i hodet...
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 jaa! gleder meg:) elsker jula! får håpe vi slipper sykehus i år:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå