Gå til innhold

P-sprøyten, er dette normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på p-srøyten for snart 6mnd siden, første gang jeg tok den blødde jeg ikke på 2mnd, etter det blødde jeg i 14dager. Så blødde jeg ikke igjen på 2mnd, men nå har jeg snart blødd i 1mnd. Holder på å bli sprø! jeg er også veldig trett og små sur hele tiden, kan det være pga. P-sprøyten? tror ikke jeg vil ta den igjen, orker ikke å ha det sånt som dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter, ingen som vett?

Skrevet

skal ikke være sånn nei! du reagerer tydeligvis på den...jeg brukte den selv i 2år.....og hadde ikke blødning før siste mnd....da slutta jeg med den og satte inn p-stav istede...den brukte jeg i nesten 2år så tok jeg den ut for å bli gravid....hadde ingen blødninger md den heller....

 

ville ikke tatt den igjen om jeg var deg....prøv heller andre muligheter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...