mamman til luringen Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hyggelig å se deg "her inne" igjen. Vet ikke om du husker meg, men du har spådd meg et par ganger ang jobb, men det er vel snart ett år siden, om jeg husker rett. Jeg hadde et annet nick da, Mari Mekko. Du var så sikker på at jeg kom til å få en jobb i fjor høst, at det skulle "falle" en jobb ned i fanget mitt, og du lurte på om jeg skulle ta et kurs eller noe den høsten.. Nå skal du høre noe rart :-). Jeg tror du så ett år frem i tid, for nå har det falt en jobb i fanget mitt, jeg har nettopp begynt, og jobben består i å holde kurs/undervise og veilede studenter ved universitetet. Denne jobben fikk jeg forespørsel om å ta, jeg hadde ikke søkt på den... Dette var så snedig, så jeg måtte bare fortelle det til deg :-). Om du har lyst, hadde jeg blitt kjempeglad om du vil se på hvor veien går videre. Vil jeg trives? Jeg har jobb foreløpig frem til desember bare, ordner det seg på jobbfronten etter dette også tror du? :-) Forøvrig begynner jeg å bli litt babysyk, men vet ikke helt om det er lurt å begynne å prøve nå i og med at alt er så usikkert. Du er ikke noe her da? ;o) Jeg er født 250478. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå