kokosyklus Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Flere som bruker hele dagen foran BiM? Jeg har enda ikke gått i dusjen jeg...ha ha
jente08&jente2010<3 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 vet du, da skal jeg avsløre meg selv, for sånn er jeg også
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Huff ja... jeg synes det er helt forferdelig, blir så lat og passiv jeg :/ Solen skinner dessuten fra blå himmel utenfor, mens jeg sitter her og klør meg i rumpen.. (ikke bokstavelig da, men gjør INGENTING konstruktivt!) Heldigvis er det jobb i morgen. Gleder meg! Og; jeg har heller ikke v ært i dusjen enda nei..
Kystrøya Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg er sykemeldt frem til tirsdag i neste uke. Har da vært sykemeldt i 4 laaaaange uker pga blødninger. Skal på kontroll på tirsdagen og håper da jeg får se at det lille hjertet slår og at jeg da blir friskmeldt og kan få gå på jobb igjen. Har brukt tiden til å slappe av og kaste opp hehe + forberedt endel til bryllupet vårt
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Sånn er jeg de dagene jeg har fri også..
drømme_mamma er gravid Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 jeg har vært i dusjen, hopper inn rett fra senga ellers er jeg her noen timer hver dag
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Det hender vel... Det går litt opp og ned,både avhengig av formen og om jeg er drittlei bim(skjer stadig vekk!) Idag er en sånn sitte-foran-pc'n-dag ihvertfall. Skulle ut på en liten tur med hunden,men så kom sola,og da blir det så varmt for han,han bare peser stakkar,så han ligger bare å laxer på verandaen...:-) Ikke skal jeg handle middag heller,for mannen min skal suse runder med mc'n på Rudskogen idag,så det er bare meg,bikkja og vesla i magen til middag,og dem har bestemt at jeg vil ha fullkornsspaghetti med kyllingpølser i,og det har vi i hus allerede! Mulig vi må ut å kjøpe dessert! Men da må jeg vaske håret først... Orker ikke! (eller bare ta på caps,kanskje...?) 2.trimester skulle en jo liksom være i kjempeform,stråle,gløde,ha masse energi og overskudd! Bah,jeg har bare spydd,vært energiløs,trøtt og kvalm,gløde gjør jeg kun etter en runde over dassen! Og så vips,om 2 uker er det 3.trimester her,og da skal alt bli enda verre og dessuten tynge! Virkelig et effektivt år dette her,ha-ha!
CB-BabyBoy Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg blir dårlig av å gjøre for mye, så dagene blir ofte tilbragt på sofaen. Har vært hjemme siden juni, delvis i ferie og nå som sykemeldt. Kjeder jo vettet av meg da Dagene går med til dvd-titting, sjekke mail, være kvalm, henge over do og generell kjedsomhet!
Adriansmor med tulla Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Jepp sitter å klikker her og andre baby relaterte greier... og laster ned musikk... har funnet ut at baby bella mi elsker enya=) ellers må jeg rydde i etappes pga av bekkenløsning..=/
kokosyklus Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 Oi, nå drar mannen min fra jobb. Bør komme meg i dusjen før han kommer hjem:) Har glemt å ringe å be om ny sykemelding i dag også. Ny dag i mårå
Bdancer Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Er fortsatt i 100% jobb, så nesten all fritid går til BIM hehe
twoboys & a girl Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Er en del her inne, men bruker to timer på bare t-banen hver dag. Henting og bringing i bhg. I tillegg så er det til og fra lege, fysioterapaut og jordmor. Har noen dager der jeg så vidt kommer meg ut av sengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå