Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Jeg har til tider så mye luft i magen... Kjenner luften beveger seg.. Sånne harde luftbobler... Usj.. Og må liksom være litt "dame" på jobb da... Er både vondt og ubehagelig... :-/ Noen som har noen råd?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 hadde det sånn jeg også. og det luktet forferdelig.. MEN så begynnte jeg å spise god morgen yogurt hver morgen og drikke biola med blåbær eller bringebær og vips all the air was gone.
drømme_mamma er gravid Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 har det på samme måte, syns det er verst når jeg ligger. det bobler veldig. av og til slipper jeg noen bobler ut også sånn er det bare æsj
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Da kjøper jeg biola i dag ja. hehe.. Litt kjipt likosm.. Gjør jo ikke så mye når jeg er hjemme, men er ikke noe gøy på jobb.. Og kan liksom ikke springe på do annenhvert minutt heller da..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Heidu! Jeg har et godt råd. Jeg er i uke 20, og var nettopp plaget med store luftsmerter. Kunne nesten ikke strekke meg ut, for det var så vondt. Spis svisker! Alt du orker! Etter at jeg begynte å knaske på det, stabiliserte magen seg, og jeg kjente ingenting. Vi får luft i magen, fordi prosessene i tarmsystemet går saktere, for at barnet skal ta opp mer næringstoffer. Derfor opplever også mange treg mage og tørr avføring. Svisker hjelper også mot treg mage. Lykke til og håper du blir bedre.
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 hehe nei det hadde vel ikke vært så populært. må bare si at jeg fikk spesiellt mye luft i magen når jeg drakk brus.. sluttet helt med det så det har vel hjulpet en del det også. lykke til
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Tusen takk for råd jenter. Men svisker.. blir man ikke løsmaget av det?? Jeg er ikke plaget med treg mage.. Og vil absolutt ikke ha sånn sprutmage om du skjønner.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Nei..man blir ikke løsmaget, med mindre man spiser 2 poser av det da. Hehe.. Men det skal godt gjøres. Sviskene forhindrer at det dannes gasser som forårsaker ludtbobler og luft i magen.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Og.. Da blir det å kjøpe en pose svisker også da. Greie tips å holde oppe også dette.. Sikkert ikke bare vi som plages med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå