Gå til innhold

Hva gjør jeg? (Ang. jobb)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjanse på en jobb jeg anser som en drømmejobb (ihvertfall på det nåværende tidspunkt, kan gi meg god erfaring og muligheter videre).

Problemet er at det er relativt lav lønn, omtrent det samme som jeg har i dag, som jeg ikke var fornøyd med ifht. lønn og erfaring.

Synes dere jeg burde ta jobben likevel? Og jobbe der en stund og så se hva som skjer, eller bør jeg ha is i magen og se om det dukker opp noe bedre? Vanskelig dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du anser det som en drømmejobb så skjønner jeg ikke at du ikke har sagt ja allerede:) Penger er ikke alt.

Skrevet

Nå har jeg ikke fått tilbud ennå, da. Så vi får først se om jeg får til det.

Nei, lønna er ikke viktigst, men etter en hard og langutdannelse+noen år i arbeidslivet er det kjipt å føle at en "selger seg" for billig. Vi skal jo betale studielån og etablere oss med hus osv.

Lurer vel egentlig også på hvor godt andre oppfatter arbeidsmarkedet nå, sett i forhold til at man har små barn. Aner jo ikke om jeg vil få en tilsvarende mulighet igjen...

Skrevet

Jeg ville tatt den jeg. Tenk så deilig å ha en jobb man trives med. Så får du heller forhandle lønn etterhvert. Hvis du får den, altså:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...