lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 satt meg ned i går kveld å skrev en liste over alt det jeg må og vil kjøpe til babyen. ullbodyer m/lang arm strømpebukser gensere bukser luer dresser votter pyjamaser håndkler tepper gasskluter sengetøy sutter flasker såper kremer oljer bleier saks snørrsuger badekar+støtte stellebord vogn bilstol madrass dyne leker/bamser uro sengekant beskyttelse babycall termometersutt sengehimmel m/stativ våtservietter kluter vippestol babygym (seng har vi. hehe) ikke så reint lite det nei.. men gud som jeg gleder meg! det klør i fingrene etter å begynne.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg kopierer ditt eksempel, her er listen over det vi trenger: Seng Madrass Dyne Sengetøy+laken Babygym Stellemadrass (finner ingen skikkelig fine!) Flasker Steriliseringsutstyr for flasker Bleier Tykt ullteppe til vogn Helsetepper Kremer+oljer Regnetrekk/myggnetting til vogn Vinterpose, vogn Sprinkelvern Vaskekluter Badehåndklær Neglesaks Febertermometer Gulpekluter Siklesmekker Snørrsuger Børste/kam til å gre "hodeskjell" med + masser av klær og helt sikkert en del andre ting jeg har glemt og Føler lissom vi har kommet godt i gang, helt til jeg ser listen over det som gjenstår...
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 helt i orden det. ja det er ganske utrolig hvor mye man egentlig trenger når man tenker etter.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hvem skulle tro at et så bittelite menneske trenger så vanvittig mye ting? (nå kunne vel sikkert baby strengt tatt klart seg fint uten en del av de tingene vi kjøper, men som førstegangs kjenner jeg meg livredd for å mangle noe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå