På vei igjen <3 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 I mars bestilte vi en familie tur til syden i oktober. Vi skal reise hele familien + familien til mannen min. (foreldre, søsken, nieser, nevøer, onkler og tanter) Barna gleder seg masse masse til å reise når det er kaldt her hjemme. Men, nå sier mannen min at han kan ikke være med likevel, han må på en tur med jobben. Hva gjør jeg da? Reise med barna (3 stk på 7,5, 4 og 2,5), eller være hjemme? Og hvordan ville dere reagert på at mannen prioriterer jobben fremfor dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg ville reist så lenge det er andre med.. Spørs hvor viktig jobben er da.. Om han MÅ på jobb liksom..
nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg er allerede sur på min mann fordi han ikke har funnet tid til oss i sommer. Så jeg dro en uke til Hellas i juni. nå drar jeg med mamma til Bulgaria i morgen tidlig. Min pappa og sambo kommer etter om en uke, men må si jeg er skuffet over at han ikke kunne prioriterer oss to uker. men jeg fikk da en hel uke......ikke verst. Må på tur med jobben. Tull sier nå jeg! Men om han ikke vil og kan, så snakk med familien. Du får nok hjelp. Så mange familiemedlemmer på tur med 3 barn. Det går nok greit........
På vei igjen <3 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Vel, det er litt flere barn enn tre. Mange andre som har egne barn også... Og jeg er ikke typen som klarer å ta imot for mye hjelp. Sier heller at jeg klarer meg selv. Men jeg skjønner ikke at de kan tvinge ham til å reise på firmatur når han har sagt fra for mange måneder siden at han skal på ferie akkurat de ukene..
nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Jeg vil mene at det er kun baggasje og flyturen som er litt "uforutsigbar", men nå er jo barna såpass store. Tror de andre hjelper deg! Reis og nyt ferien. Han vet ikke hva han går glipp av! Hvorfor er firmaturen så viktig?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Fy, det synes jeg var irriterende, vet at han kanskje ikke kan forutse sånne ting, men synes at når man har bestilt en tur såpass lenge i forveien burde han kanskje ha klarert det med jobben først..! Jeg ville blitt skikkelig skuffa og sint, men det kommer an på hva slags tur det er... Jeg ville nok reist hvis jeg følte meg komfortabel med de jeg skulle reist med :-)
På vei igjen <3 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg vil gjerne ha flere synspunkter, er fortsatt ganske forvirret mht hva jeg skal gjøre...
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg ville ha reist. Dere klarer fint å ta dere av barna når dere er så mange, selv om det er andre barn som skal være med. Når det gjelder din manns prioriteringer, så må jeg nok si at jeg hadde blitt mildt sagt forbanna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå