Tulletutta Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 ÅÅ den som hadde penger til å reise til varmer strøk.. sitter og ser på dei nye hagemøblen som ikkje har blitt brukt i sommer i det heile tatt synd dei som var so fine og..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Bare for å gni det inn..... hehe vi reiser til syden på lørdag =) gjett om jeg gleder meg etter denne møkka sommeren, greit mai-juni var ok.. hehe weee!!!! så godt som ferdig å pakke koffertene nå, er bare et par ting som må handles med. 14 dager i paradis!
Tulletutta Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 blææ.. det er derfor det er surt naboene våres reiste i dag, derfor er litt sutrete i dag.. BARE GNI DET INN DU!!!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 hehe skal sende deg noen solstråler jeg hehe.. er 3 år siden sist og har ikke hatt ferie med samboer siden.. skal bli herlig.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 du må ta sola med deg tilbake.... juni var fin her men etter det nesten bare drittvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå