nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 blir 5 kg overvekt, etter at jeg har fjernet noe. så får vi håpe vi klarer oss uten det jeg har tatt ut. Vi drar herfra om 14 timer. gleder meg helt sinnsykt nå.......... håper Andreas er like eksemplarisk på fly som de 4 andre gangene..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Sitter med ferdigpakkede kofferter jeg også:=) Reiser til Alicante kl 0720 :=) Så vi må dra herifra i 3 tiden!!! Gleder meg veldig! Hvor skal dere?
nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Bulgaria. flyet går fra Gardermoen 0700. Vi drar herfra 0430. Da har vi god tid......
nickoline og supermann Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 takk det samme. skal bli godt med litt sol på kroppen, og ikke minst ferie. Hatt både mangel på B12 og folat. i tilegg høyt blodtrykk pga for mye jobbing og lite søvn. .... jeg skal kose meg masse... bade, gå på lekeplassen, spise god mat, lese en god bok, spille yatze med mamma, kanskje en runde poker når gutta kommer om en uke, en tur på casino kanskje. Det har jeg aldri gjort før. Dessuten er det knallbillig massasje der nede........... kos kos kos!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå