Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm. Hva er det lov å ønske seg til man kommer hjem egentlig?

Her er min lille ønskeliste:

- Rent hus (normal husvask)

- Rent sengetøy

- Ryddig og ren bil (den er helt bomba nå)

- Klippet plen

- Litt godt brød og pålegg i kjøleskapet

Er det for mye å ønske seg fra far i huset? Han skal jo bo sammen med meg på pasienthotellet. Og han kommer vel neppe til å skjønne dette av seg selv, så jeg må finne en smart måte å presentere det på...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Hvordan skal han få tid til alt dette dersom han skal bo sammen med deg på pasienthotellet? Da er han jo ikke hjemme... For meg ser dette ut som ganske mange timers arbeid...

Skrevet

Det skulle vel la seg gjøre om du presenterer denne lista nå.

Da kan han ta plenklippen og bil rydding og vask nå. Huset kan vaskes mens du har rier, ikke noe annet han kan gjøre da alikevel.Senge tøyet byttes når dere kommer hjem fra føden og maten handles når du hviler deg med den lille:p alt er mulig....

Skrevet

Uhuuu! Ikke vær så saklig da! Han påstår dessuten at menn klarer å gjøre mer enn en ting av gangen... Men kanskje litt vanskelig å være fere steder på en gang?...

Plenen er 10x10 m. Bilen pleier vi å få vasket i en taxi-garasje på en halvtime. Huset er ryddig og velorganisert av meg nå, og sengetøyet ligger rent i skapet. Og butikken er rett over gata. Jeg får true med at jeg ber mamma om å gjøre det, hvis ikke han gjør det - da får han alltid fart på seg :)

Skrevet

her er mannen grønn på husarbeid å det å "se" skitt..

får nok lage en liten "avtale" med min søster eller mor om de kan ta i ett tak før jeg kommer. =)

far kommer til å være alene hjemme med gutten år på 2,5 år så regner med det vil se helt forferdelig ut etter 1 dag.. hehe

Skrevet

trur eg skal lage meg ei sånn liste eg og.. he he..

Skrevet

He he. Dette var en fin og smart liste. Det er jo heller ikke mye forlangt for å si det slik. Mye kan han faktisk hjelpe til med før man reiser på føden :)

Skrevet

Mine ønsker:

Rent og ryddig hus.

Fullt kjøleskap.

Middagen klar for samme kveld

Selv om mannen min skal være på sykehuset med babyen fra morgen til kveld, synes jeg ikke dette er mye forlangt:

Huset kan vi denne ene gangen koste på oss en hushjelp til å vaske.

Kjøleskapet kan han stikke ut og fylle når babyen og jeg hviler.

Middagen kan han lage på forhånd eller kjøpe takeaway.

Skrevet

trenger heldig vis ikke ha noe ønskeliste...

for han sier selv at når meg og babyen kommer hjem skal det være ryddig å reint her =)

er godt at han sier det før jeg spør om det.... oxo pleier han å vaske å rydde hjemme oxo så han er jo ant med det hehe...

Skrevet

her ordner mannen dette til vi kommer hjem uten at jeg må spørre, er desverre han som må ta alt nå også grunnet bekkenet. Men lurer på hvordan mannen din skal rekke dette når han skal bo hos deg hele tiden??

Må la han stikke av noen timer før du skal dra hjem da:)

Skrevet

haha regner med at jeg kommer hjem til:

Tomt kjøleskap, masse skittentøy, oppvask (som fremdeles står i stua) Rotete bad osv :P

Helt utrolig hvor mye det faktisk går ann å rote på noen dager... haha

Må nok alliere med med mamma eller søster;)

Skrevet

Mannen min hadde tenkt å vaske hjemme så alt var strøkent til vi skal komme hjem.

Han skal bo med oss på hotellet hele tiden så skjønner ikke hvordan han skal rekke det..

Sa derfor at har han noe tid til overs synes jeg han skal sette seg på en kafe og ta seg ett glass vin eller en kaffe og bare slappe av.

Nå er det sånn stort sett ganske ryddig og rent hos oss men har oversett endel mer i det siste ja.

Lever bare en gang tenker jeg og livet er så kort.

Skrevet

hehe. her skal mannen min være hjemme sammen med ei jente på 2,5 år når han ikke er sammen med meg på sykehuset.

men jeg regner med at det ikke ser HELT forferdelig ut når jeg kommer hjem. han er igrunnen veldig flink til å holde orden. men å tørke støv og vaske klær kan han bare ikke (hiver ALT i tørketrommelen) så klesvasken får ligge til jeg kommer hjem. men:

mat i kjøleskapet og ferdiglaget middag den dagen jeg kommer hjem (er som regel han som lager maten til vanlig også så..), og et ryddig og fint hus tror jeg nok jeg kommer hjem til ja.

men jeg har IKKE tenkt å fortelle han det, det får han skjønne selv=)

og så er planen å ha ferdig vaffelrøre i skapet og 1-2-3 boller i fryseren, men det må jeg nok stå for en av dagene før fødselen selv!

Skrevet

Her i huset er det stort sett mannen som vasker ellers også. Jeg regner med å komme hjem til nyvasket hus og rene sengeklær. Selv om han må sende ut 2 1/2-åringen for å greie det.

I tillegg baker han nok brød en av dagene slik at vi har i fryseren. Så får jeg bake noen boller og en suksessterte. Baka sjokoladekaka i dag, så den skal snart fryses.

Finner ut at mannen min er toppers............. :)

Skrevet

Kan like godt vente til etter første natten med det sengetøyet - det kommer til å være fullt av svette, blod og melk og må skiftes igjen...

Hver dag.

;-) hehehe

Nå begynte jeg å tenke også. Plenen og bilen gir jeg blaffen i, men kanskje jeg skal prøve å føde på en mandag? Vaskehjelpen er her på tirsdager, så da blir det rent til jeg kommer hjem et par dager etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...