Gå til innhold

Myyye våken om natta.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tulla vår er 20 mnd og har sovet godt på natta lenge. Men for et par mnd siden begynte hun å våkne rundt 12-01 tida og er våken i alt fra 2-4 timer.....hun ligger og prater og ler og roper på mamma og pappa (det går ikke an å ignorere henne heller for hun er så høylydt!) er det noen flere som opplever det samme?! Holder på å bli sprø, sover dårlig på natta fra før av også, da vi venter en liten igjen om 2 mnd.... Hun har sovet 1 time i bhg etter lunch, men prøver nå å kutte ned til en halv time...Jeg er desperat etter forslag til hva vi kan gjøre......Hjelp meg!! ;-)

På forhånd takk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør dere når hun våkner da?

Skrevet

Vi går inn til henne og sier at det er natta og legger henne ned i sengen igjen med gjevne mellomrom..... men disse 2 års gjekslene kan de komme alt nå?! Hun går nemlig rundt med hånden i munnen hele tiden....kanskje det er en forbindelse der......

Skrevet

Prøve å kutte søvnen på dagtid helt? Det har vi måttet gjøre. Så lenge hun ikke gråter når hun våkner på nattestid, så ville jeg ikke gått inn til henne. Hvis hun oppdager at oj, det er jo ingen som svarer meg, så legger hun seg gjerne til igjen? Og ja, toårsjekslene kan komme nå, for tulla her har de på vei (kommet igjennom så vidt) og hun er 22 mndr ;)

Skrevet

Vi har fått homeopatmedisin til Mimmi pga jeksler og hun sover hele natten igjen :-)

Kanskje dere bude ta dere en tur til homeopat? Kan hjelpe til med mye de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...